2005-06-29 01:04:29Disguise

06/28/05

走錯了貨…六千多元美金…
死晒火…. 蕃茄沒有太生氣…
他說: 我唔預期你做左咁耐都會有呢D咁嚴重既錯….

… 在偉光做了19個月… 我變成了最senior的am…
如jacy所說… 各位am要跟claudia一樣,
可以獨立自己handle客… 中英文要好…
表達能力要好… 做事要快, 準確, 有魄力…
哦… 我都不知道原來我咁勁…. 單是有中英文良好就已經做唔到!
貨出錯了… 我都不想… 畢竟是六千多元美金…

finally, 左抄抄右抄抄…
抄了一封足以令人覺得我表達能力好高的道歉信俾客…
frankie看過後… 沒半點可challenge我!
幹嗎我的英文水準高了那麼多…
大概他都很surprise~


不用等位的元氣…
花了一百大元吃三文魚&吞拿魚…
同兩位唔食生野的人食壽司… 真係唔掂…

Batman ….悶了大半場…
男女主角都好唔得…

Suzuki 朱古力奶昔 + 什麼什麼cake…
難食到死!

到底老公點解咁靚仔!? 时