2005-09-05 08:28:49阿冲

黑黑黑.........

1/9/05 (星期四)

今日一大早就要起身坐greyhound 出toronto , 出到去join埋阿哥同表姐 , 之後去美國領事館拎visa去美國 , 去到勁多人等左成兩個鐘sin到我地 ,d美國佬仲要勁串 , 最後仲要唔俾visa我地 , 話驚我地去到美國唔返黎 , 真係想話你地美國好好咩 , 鬼唔望911又俾人爆多次呀!! 死美國佬正cheap精 , 俾佢地騙左成千幾蚊港紙 !! 下次唔洗只意我去美國呀!!

之後去左剪頭髮 , 又係等……等左成兩個鐘sin到我!! 真黑仔………

8點sin去食飯 , 之後要hea到10點sin可以返去姨媽到訓一晚 , 本來都唔想去佢到訓 , 只係冇人可以收留我!! 而且聽日去wonderland玩!! 點解要10點之後sin可以返去呢? 因為要等姨丈姨媽訓左sin可以入屋 , 唔可以俾佢地知道我返左黎 , 唔係又罵我地 , 而表姐佢地做內應 , 等佢地訓左sin開門俾我地!! 真係好似做賊咁 , 入到屋仲要躲入衣櫃……..等到佢地完全訓哂sin可以出黎!!

第二日一早去左wonderland啦 , 以為可以好好咁玩番一日啦 , 點知俾人check到張pass唔係我既…..之後佢地死都唔俾返張pass我 , 因為張pass係我表妹問個friend借既 , 最後我只好嘔多50幾蚊出黎買過張ticket……..黑爆呀!!!

今日勁多人 , 每玩一個機動遊戲都要排成1個鐘 , 但只玩得2分鐘!! 真係想所有人都消失哂呀!!! 最係8點就走喇 !!

之後我仲要搭subway 再轉greyhound返屋企………..成1點幾sin返到去!! 真係好累的一天呀!!!