2005-07-05 14:27:24阿冲

入屋老爆

2/7/05 (星期六)

今日一早7點就要起身 , 我地只訓得三個鐘!! 因為Terry要同佢屋企人去幾日旅行 , 所以我地就被趕喇!!! 之後Terry俾左條key我地 , 我地呢幾日可以去佢屋企訓!! 不過就唔可以俾佢屋企人知!!

之後我地就開始了入屋行動 , 因為屋企set左alarm , 所以我地好小心咁 , 如果一解錯密碼 , 我地就死梗!! 所以我地都諗左好耐入唔入去好 , 之後利利就諗都唔諗 , 一開門就入去攪掂左個alarm!! 最終可以訓喇!!

訓醒之後我地就去左剪頭髮 , 其實我出去既目的都只係剪頭髮!!! 老師傅點都係好過d0靚仔剪 , 一來快手 , 二來冇點騰 !! 今次個頭我都幾滿意~~!!

今晚返到去一開門 , 發覺個alarm癟響到 , 我地明明set返alarm sin走架嘛 , 好彩我地發現得早姐 , 唔係到時Terry屋企人返到黎sin知就死!!