2004-07-22 11:59:39阿冲

跳海

21/07/04 (星期三)

今日發覺原來在 <<好天氣>> 之前仲有一個 <<閃令令第六個>> , 咁就上903個website搵啦 , 點知冇左!!! 不過好彩搵到個website有得download!!! 咁就一口氣聽哂佢!!! 其實陳占好似我 , 中五生活的每一小節都很相似!!! 如果陳占有閃令令六個 , 咁我亦都有閃令令六個~~~~~~~可惜只有兩個係真正閃到令令 , 其如四個閃唔到!!!! 夠竟其中一閃可否再閃呢?? 你我都唔知 , 但可知她是最合拍的 , 雖然相識不耐!!!!

當陳占被李香蘭推落海的情景 , 令我想起小六那年去長洲旅行 , 阿晃隻襪跌左出海 , 咁我就好有義氣咁伸隻腳出去lill番隻襪啦 , 當時我地成班人係一個小石堆碼頭上 , 咁我lill lill下一個失去平衡 , 跌左落海 , 係跌果一刻我係拉埋阿晃落水0既~~~~~~~~~哈哈!!! 諗起都好笑呀~~~~~~~~ 之後阿晃爬番上去 , 但我就被沖左好出 , 之後佢地叫我上返黎 , 但係我扮型又扮勁咁話 “唔洗~~~~” “ 我自己游返上岸!!!” 足之之後才發現……………….原來我個walkman係唔防水架………………….!! (當時0既walkman係好in架~~~) 仲有所有野都濕哂!!!! 十分之狼狽………!! Miss仲問我地仲咩著哂衫去游水!細個好魚皮0既事而家諗返都好好笑~~~~~~~~仲要所有魚皮野都發生係我地幾個17, 18年0既兄弟身上!!! 這些好笑野一世都會記住!!!

愛情未必可以一世 , 但友情係一世!!!