2004-05-27 11:58:19阿化

原來咁快就放左一個月假lu, 真係不知不覺......
上一個月既生活真係好慘, 要勁study, 哈, 不過都過左去lu...
而家番office, 唔知使唔使buy d斯文衫呢? 我d衫全部都係大tee, 真係離哂譜.
唉, 有d人話我肥有d話我唔肥, 其實因為天生面尖尖ja. 錯覺咪唔肥囉.
although face唔靚, 我都想個body 好睇d, 幫補一下ma, 哈哈...
心情突然有d奇怪...~
陣間同mommy去置樂buy d生果, vege, 烏冬, 減肥用...哈哈. 然後go sch 搞jupas d野先.~ 我想swim呀, 自從lu 番工之後, 無人同我游lu~...............