2006-12-10 01:04:23m.maymay-state

轉載過去的日記之060606

KOYAMACHIWA`~大家好涅~....(超萌~=v=)
好耐好耐没来啦
因为根本唔知写咩好
终于有想写噶也
转下眼又唔记得左
上个星期有8日,好难过
手机唔系身边
仲俾级帐收左副啤牌
搞到写检讨
边写边唱~“奴隶兽”...
笑左好耐
baby caz你真系超Q!
级长走前放左好多“狠话”
baby caz偷偷讲讲左句:“你唔好俾我红左,到时你就知味道!“
lika...你愿望唔系做大明星噶助理咩?
几时变成左天后级谐星嘎~
好羡慕baby gyi 同caz 坐埋一起吖..
虽然下个星期就会分开
真系唔想见到甘噶场面涅
GGl&ily都唔差
但系就没距地两个一起甘开心咯
残念~!
今日约定L3
8号要去加州红
希望可以成功进行啦~

再讲下琴日下昼噶第一节课
“旧歌重温”~
都系MOM MOM错
无端端唱“Sailor moon”
“lalala never give up,干巴噜哇”
“你你你,快跪下~...美少女转身变,已变成战士”
千嬅噶~旧歌
”可惜我是水瓶座”
”闪灵!
”向左向右走~你要向右还是向左走?~”
哈哈哈哈~~
”如果东京不快乐”
”铁塔亦无快乐,巴黎无快乐”
”良性反应,美味情愿,可人儿,少女的祈祷,香港小姐”
”好旧啵...香港小姐好听啊”
”今日脑度唱”自由行添”
”哈哈哈~千千阙歌识唔识?”
”饿狼传说,埋藏在月夜那故事,当中的主角极漂亮”
”我和你吻别~~哈哈哈哈”
”郭富城!”
”对你爱爱爱,不爱~”(仲有手势~转手x3)
”哈哈哈哈哈哈哈哈...paraoara sakura”
”听我讲,未来日子,集合世上全人类共唱这歌!~”.(左手拍右心口)
”哈哈哈哈...刘德华!”
”我不想不问不明白~在谢谢你的爱~”*(扎电单车在抹鼻涕噶pos..)
”哈哈哈哈哈哈哈哈!!笨小孩~
”天地绿茶,黎明咧?”
”我眼睛想旅行,快乐2000,...”
”哈哈哈....死啦,老师狂望...”
”.......................................”
”......................................”

对不起涅,ko爱滴化学老师~~

===============================================================


後記:
我地已經沒可能好似以前甘係埋一起唱歌嚕.....
原來同Mon係埋一起一年都淨喺得一張合照喳.
5tephy.5 2007-03-24 18:26:33

UPUP