2005-02-18 22:43:32尚未設定

同羅sir食飯

2月17日
尋日太遲訓左
今日十一點幾先起
之後番到學校
見到周彤la~phoebe la~羅倩儀la~金英la~jade la~
冬姐la~鄭鎮威la等等
仲有當然係羅sir la~
不過因為貞姐遲到~
so要等佢~
等左10mins都未到
羅sir好無奈咁
雖然佢唔會嬲
不過好尷尬ar~
紅姐定英姐仲要講話搞錯要亞sir等
嚇到我顛ar~~
不過之後都無事
我覺得羅sir太高估我la~
覺得我咁叻
其實我邊有咁叻ar~~
我扮叻姐~
anyway~佢睇得起我
我都開心ga~
食完飯仲送羅sir返學添~

之後返到屋企
即刻訓覺~
再唔訓我會死ga~
訓到六點幾
諗住返教會練歌
點知國強叔叔黎拜年
唉....呢個新年好辛苦
日日唔係拜人就俾人拜
破壞我個溫書+功課大計
唯有用呢幾日做埋d功課
開學個陣再努力
今次會考唔可以衰!!!