2005-02-10 18:43:32尚未設定

新年快樂~~

年初一 2月9日
今日係馮小B生日
不過冇同佢講生日快樂~
一朝早就被人叫左起身
食左蘿白糕
之後就去DON'T沖
因為姨媽住係個度~
搭E33個陣
俾我發現左一個好似周國賢既靚仔
哈哈~~
我不時都偷望佢~
KAKA~~
仲有~
俾我發現左
原來東涌有好多靚仔ga~~
哈蝦就好la~~
住係個度~
食完午飯
仲同表姐佢地一家人去左炮台度玩
打下波咁~
哈哈哈哈~~
仲俾我係佢地面前表現我既神射絕技
whahahahaha~~
去完炮台仲去埋舊碼頭添
行到勁攰
之後仲要去元朗
去大姑媽屋企
食完飯之後
我勁想即刻設屋企ar~
因為好死攰
不過唔可以咁冇禮貌ga ma~
於是就陪d大人傾計
你冇睇錯
係大人
因為係個度
我係最細ga~
全場得我一個未成年
d表哥都同我亞哥同年
真係好鬼死悶ga~
到左10點到就走la~~
仲係我表姐個男班友車我地走添~
辛勞既一天就此完結~