2005-02-08 20:50:38尚未設定

好耐冇打日記

近日發生左好多事
有SPORT DAY同跨科活動日
SPORTDAY冇乜特別
個氣氛冇宣道咁好
不過都好既~
起碼冇d lala隊係度嘈
靜靜地
哈哈`~
我鐵餅有第8名ar~~
幾叻~~
我好大力ga~~
唔好蝦我!!
kakakakaka!~
最搞笑既係有個f.1跑跑下甩左隻鞋
我仲見到佢係度諗執唔執好~
最後佢好有體育精神咁跑埋佢~
好彩有個好心人幫佢執返~

之後跨科活動日
行中西文物徑
冇乜特別~
因為f.3行過~
個陣仲好玩~
唔識d路點行
自己睇地圖
又問下人問下差人叔叔
好玩過宜家好多
宜家反而當我地係細路
帶我地行
好懷念f.3做project既日子ar~~~
我,貞姐,怡怡,周彤,k君同可樂姐~
真係好好玩ga~~
我好記得我地發左顛咁朝早去東涌
之後去大嶼山~下午去中西文物徑
夜晚再去山頂
諗番起都正~
懷念~~~~

我覺得中三四五呢三年
係我中學生涯入面最開心ga~~