2005-01-27 23:43:31尚未設定

發洩!!!!!!!!!!

麻鬼煩!!!!!!!!
係ar係ar~
我係考得差ar~
唔好睇張成績表ar~
我唔介意你撕爛佢ga wor~
又唔信我
都叫你自己打電話問鄭sir la~
又唔打
淨係係度話我
我係讀唔到書ga la~
唔好供我lo~
同學校講要我退學lo~
nevermind wor~
你唔供我~我咪自甘墬落lo~
到時你咪當生少個lo~
次次睇完張成績表都淨係識鬧
又話平均分有六十有獎
宜家有六十la~
又話英文考得差
唔算數
次次都係咁
講過唔算數!
張陸華又係~
又話頭5名有禮物
宜家第4名la~
又想食言~
超~~~~
唔洗旨意我會咁快原諒你地ar~
姓張既男人冇個好人~
衰人!!!!!!!!!!!!!!!!