2004-12-19 22:41:28尚未設定

EVERYTIME


EVERYTIME
Music:Britney Spears/Annette Stamatelatos

Notice me
Take my hand
Why are we
Strangers when
Our love is strong?
Why carry on without me?

(Chorus)
Everytime I try to fly, I fall
Without my wings, I feel so small
I guess I need you, Baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, it's haunting me
I guess I need you, Baby

I make believe
That you are here
It's the only way
I see clear
What have I done?
You seemed to move on easy

And everytime I try to fly, I fall
Without my wings, I feel so small
I guess I need you, Baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, you're haunting me
I guess I need you, Baby

I may have made it rain
Please forgive me
My weakness caused you pain
And this song is my sorry

(Ohhhhh)

At night I pray
That soon your face will fade away

And everytime I try to fly, I fall
Without my wings, I feel so small
I guess I need you, Baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, you're haunting me
I guess I need you baby

------------------------------------------------------------------------

別說對不起
作曲:Britney Spears/Annette Stamatelatos 作詞:俞方

望遠鏡看不見你 你的心飛去哪裡
無聲飛行 享受黑夜的靜謐

別說對不起 別讓我傷了心才說
不是故意 我卻無法怪你
別說對不起 別讓我的愛情變成
廉價物品 我卻只能愛你

閉上眼睛卻看見你
想你的好代替無力
我相信你 卻開始不信任自己

別說對不起 別讓我灰了心
才說不是故意 我卻無法怪你
別說對不起 別讓我的愛情變得
小心翼翼 我卻只能愛你
用行動來證明 你的真心
不要說說而已
我想要的不只是sorry

啊 無聲飛行 享受黑夜的靜謐

別說對不起 別讓我傷了心才說
不是故意 我卻無法怪你
別說對不起 別讓我的愛情變成
廉價物品 我卻只能愛你

=====================================

SHE的"別說對不起"翻自這首歌

而這首歌也不停的在各家店面播送

當然 歌詞內容也是相反的心境

至於我 我會說 這兩首歌都各有特色


她們的專輯都會有一兩首歌是翻唱的

我喜歡SHE這個團體

所以 我會覺得是還OK啦~

只是 會有個疑問

這是她們專輯的特色嗎?

下次也可以試著完全自己創作的也會很好啊 ^^