2004-10-28 21:22:39*樂天靚靚→小寶B*

28-10-2004===^.^===

28-10-2004 星期四

今日本來想返晏d架.
因而第一堂係大頭sir堂...但係最後
都係大咁做....8:25返到學校啦.
返到去我冇即刻上去law....同becky去左library print
word processing既功課...
廢事lunch個時先print...成日都好似吾夠時間咁...
print完就返左上去上大頭sir堂....

上到去..glommy又拎左好多野食俾我地食..
哈哈......佢個袋袋呢..野食佔左大部份law.
一路聽佢講書一路溫word processing...
冇幾耐佢就break啦...
大頭sir勁耐都未上黎.
我地幾個話好想唱k..本來諗住大頭sir未返就閃去唱k,,,
唱返幾個鐘先返黎再上堂....
我地連名都sign埋架啦..
但係sign完名.....個個都好似冇咩動靜咁...
之後亞sir就返左黎啦...
走堂大計冇左....唯有乖乖上堂啦....

大頭sir一返黎就講左個bad news俾我地知...
原本十一月個test係考口試架ma..
點知..宜家吾考口試啦....
考筆試......嘩.死得啦...
都吾識....考埋個d聲調....拼音..
真係俾佢玩死...
個個聽到都叫生叫死....係咁話佢衰....
吾同我地爭取...佢係咁話吾關佢事...
哈哈~~~~我地都知呀..不過要發下癲ja ma....

上完堂之後又lunch啦...
因為昨日食得太吾好啦.所以今日去返我地食開個間酒樓
食lunch...嘩...真係好吾同架...
今日大家都食左勁多野...
但係都平過昨日law....野又好食過昨日law..
今日食完之後個個覺得都好滿足law....:)

返去學校之前去左7仔.....我地買ice cream食...
elmo..glommy...jenny..becky係度扭巴斯光年公仔...
之後就淤學校lu..
佢地要print功課..
我地冇野做...做printsec既note啦...
因為miss話之後既note要自己去print....

我地係電腦窒搵到部可以雙面print既printer....
超級勁呀...勁快print完一份....
一個鐘.我地print份note呀左....
print到冇晒paper冇得print...
今晚放學買paper下次再print過

勁勁平呀d paper..$25有500張...
我地有咁多note要print一定print得晒啦...

今日choi佢放假....佢今日同佢媽媽出去睇dr.
同埋出去睇埋ying份禮物...
我同佢買一份禮物俾ying...
上上下堂佢打黎....原來佢睇到禮物..仲買埋tim...
約左聽日食早餐...整好份禮物...
然後等我再去寄埋佢..順便自己都要拎掛號信...
都吾知邊個寄黎...
如果冇估錯.我諗係考試局寄返張cert俾我啦..

聽日test word processing啦...
超勁....真係好白癡呀...
聽日test係有埋speed test架..
當我一知係test呢就好似吾識打咁...成日都打錯..
但係平時打係冇問題架...冇咁慢架,,,
鋅係吾知自己想點呀....
今日就係咁啦...勁打錯字...
聽日吾好係咁就好啦.....

好開心....怡婆結婚呀...
佢前晚打俾我....我訓左聽吾到..
佢留高叫我打返俾佢...我昨日又吾記得左...
之後佢夜晚再打俾我..
同我講佢結婚..問我去吾去觀禮....
28/11呀....但係我吾得啦個日...
真係sorry,,,,,,
真係恭喜晒呀....
寶寶係度祝你同你honey白頭到老..
永結同心...甜甜蜜蜜.幸幸福福...
最最最重要係..三年抱兩....:)
怡婆你呀...
仲有個幾月時間...你要係呢段時間...
keep緊d呀.....做多d mask....食小d野...
訓多d....到結婚個日做個靚靚新娘呀.....