2002-09-24 15:50:39智中豪傑

重新做人-安迪仔

原本此新聞台係專門講影視界話題的! 但傑傑真係好想講一下我的好朋友安迪仔(Andy)! 開頭我是在ESL英文學習班認識安迪的, 後來佢加入了我去開的教會(南宣),大家就開始建立了友情關係! 我地一起去睇戲,行街,打機,返團契! 但在E四-五年做friend的日子,大家都係玩玩下,經常講粗口,扮大佬,我地根本都唔會認真講心事!

但自從上年暑假,Andy在一次機會之下跟了教會短宣隊去沙省宣教,佢全個人都改變了! 自短宣後,他每個星期都會返教會幫兒童事工,教主日學,在團契事奉,講見証,演話劇,返祈禱會! 他也經常和眾弟兄姊妹祈禱,查聖經, 也常常同我討論聖經問題,講心事! 我們做每件事之前都會祈禱! Andy亦在上年十二月受浸,亦在一次佈道會中在神和眾人面前舉手決定為神作出全時間事奉,這件事真是令他家人,弟兄姊妹和我非常高興!

現在Andy已經在沙省的神學院修讀青少年事工學士學位! 真係好想快D睇到佢在台上講道的情況!

作為他的好朋友,能夠睇到他處理家庭,感情事,教會,學業都比以前成熟和進步! 真是非常開心! 當然這全部都是神的大作為! 感謝主!

請各為朋友多為Andy禱告啦!