2007-11-25 15:55:01缘分天空

Crazy Day!








登登登登~~~~~~~~
终于都来临啦!我们的旅游日!兴奋啊~~~~~~~
其实去的时候很辛苦的,因为晚上回学校睡觉!几间宿舍只有几个人!于是就聚在一间宿舍睡觉!第一次去旅游回学校睡觉!感觉很爽!也好辛苦!
因为我地成班人围埋一起系度吹水!讲鬼古!!好有激情啊!
D鬼古搞到我地去厕所都要一起去!几鬼爽啊!
就系甘样,吹到3点几先训~第日起床,有种想跳楼的感觉!
起床噶时候好似成个人升左仙甘!超级眼训,问题系跟住就要去旅游啦!





















就系甘不知不觉,已经来到左果个咩鬼农庄啦!然后好快好快,就会玩野炊啦!
(其实果时先刚刚9点多,早餐都来不及消化,靠~~要命!)
果度仲有好多游戏玩噶!好鬼刺激~~不过个POINT始终系野炊!
我地组好多野吃啊!整得好爽!
















然后就到我出场啦!虽然我系一个男仔,但是其实我的厨艺不差的啦!
反正是自我感觉罗!然后发觉小组中也很少会煮东西的人,那就有一展身手的机会罗!其实也不是逞强啦!但是当我煮到半路噶时候,突然发觉!点解落厨呢D野要我地D男仔做噶?女仔去左边啊?哎~无理啦!为左个肚罢了!
然后整好之后,也特意跑过去送给某人吃!
哎~~竟然得不到某人的嘉奖!算!别忘记,我是男孩啦!能煮东西已经很好啦!



















图中的两位女士,不但没有帮忙煮野吃!
仲拿住2个刚切好的黄瓜来打扰正在奄咖喱鸡的我!
你话几抵死啦!
(D黄瓜甘玩法仲使吃噶!)


























各位观众,一群饿狼!对,饿狼传说!
我地系度为TVB拍紧一集叫"饿狼传说"的动作片!
呢帮系主要演员!(希望讲完之后无比人打)





















5好留意我地噶表情,留意棵树!好惨,竟然有甘多人骑系距上面!
中国人的悲哀~~~~~~
呢张都系我地离开野炊噶最后一张相罗!
好野,野炊万岁!!!!!!






















跟住我地就转战黄埔军校啦!
先来看下呢三位小朋友,学晒后面条老噶姿势!
加多句话:"同志们辛苦啦!"
然后肯定有人答:"为人民服务"


















呢张相超级抵死!
加番自己设计噶对白!

恐怖分子:"他妈的!快死开啦,我要发动袭击啦!不走开连你也发射出去!"
爱国人士:"我要抱着你!为了国家,为了人民,我绝对不会让你发射导弹的!死了一个我还有千千万万个我.come on!check out~"
恐怖分子:"我靠,我不是炸别处啦,我是炸江门一中而已啦!"
爱国人士:"哦~~~早说啦!要我抱得那么辛苦,很累的嘛!那你继续吧~”

“嗖”就系甘导弹飞左出去啦!!!
不过当我去完旅游,发觉一中无烂过就知道个小贩卖左个翻版导弹比我!
中国人就系多假野!


















“嘣嘣~~~”全部中枪,死晒!
以为可以好好影番张相,点知后面班女噶竟然系镜头后面起脚踢我地D男噶哇!
几傻啊!不过好有激情!其实最爽噶系搭果架两栖坦克,好有激情啊!系甘漂移,仲爽过F1啊!然后去射枪,目的5系射,系拿弹壳!
然后有条老去问:“教官,我5射枪啦!“
教官:“你惊啊?5惊啦,试下啦,好安全噶!”
条老讲话:“5系啊,我5射,你不如直接比粒子弹我啦!然后我同人讲话我系去打越南噶时候受伤从身上拿出来噶!几有型啊!”
全场无语。。。。。。。。



很快!就结束了旅游罗,踏上回家的路程!其实节目还丰富呢!
回到江门,火锅,唱K,订蛋糕帮人庆祝生日!




















龟头辉生日快乐,呢个就系帮距庆祝生日噶蛋糕啦!
火锅好爽啊,系姐妹度疯狂掠夺,一行20几人,吓死D服务员同埋食客!好似去打架讲数甘!
不过真系好开心啊,吃得超级饱,有玩蛋糕!然后再去唱K!
最紧要噶系,某人都去左唱K!可以陪下距!比距终于可以见识到我地班的“眯霸们”印象最深噶系肥仔耀噶果首《萨拉坶毛主席》。笑死,有人尖叫,有人欢笑!几有激情!


最后就同某人提前离开了K房~~~~~~~~
就甘样疯狂的一天过去啦~真系好开心,好兴奋,都好累啊!
最后噶一个高中旅游,无左罗!不过多了一份美好的回忆!
感谢11班的同学们!






叫多次口号:“全体起立,准备鼓掌,高二(11),震撼全场,对吧!








上一篇:!叹言!

小霞 2007-12-14 20:54:00

哈哈~~有柄啊~~

版主回應
哈哈!
你系米女飞人啊?
2007-12-15 22:00:43
HoCatCat. 2007-12-08 21:30:10

哈,飛機那張好可愛 .

版主回應
嘿~兄台!你好耐无来我噶新闻台啦喔! 2007-12-09 10:20:16
mon小姐. 2007-12-02 17:20:44

掂掂掂...

哈哈..
講得好生動!!!

版主回應
多谢晒~
AND! 你系................
2007-12-06 11:20:01