2005-03-22 01:14:38尚未設定

最後回憶

我諗你係唯一一個我真係好深咁鐘意既人,以前我一定要一個人先訓到,個陣你成日都話一齊攬住訓,起初我都好驚,但每次你都好開心,於是我先發覺原來,攬住訓都可以好舒服,記得有次下晝你攬住我訓,個次係我有記憶以黎訓得最舒服既一次,係好安全好舒服,你令我覺得可以信任同依靠。
我從來都覺得自己係一個不幸既人,開心既事一定無我份。但個陣遇上你,係最快活既日子,我覺得係個天一時大頭蝦,唔記得左安排d唔開心既事俾我,所以先可以同你咁開心,真係好似發夢咁樣,所以就算係而家,諗番起個陣,我都會好開心,雖然你已經唔會再好似以前咁,同我出去玩。
我都知道自己唔係靚女一名,不過有次你讚我,你話我笑起上黎,對眼好靚,我覺得你係唔係為讚而讚,因為我都覺得自己笑起上黎係好幸福既樣,而你竟然留意到,我覺得你真係用個心去欣賞我。
第一次你陪我去醫院,記得真係熱到死,又麻鬼煩,又要你去買水買野食,去拎藥,隔一陣又要你陪我去洗手間,我由細到大都好怕俾麻煩人地,會覺得唔好意思呀,但你真係一d怨言都無,個陣我係度諗,點解你咁好人既呢?你令我第一次病而唔覺得自己係負累,好輕鬆呀!
我係極度唔信人,所以鐘意乜都自己做晒去。個陣你踩單車,我坐係車尾。第一次坐上去,我都好驚,好驚你會跌,一跌就真係my god啦,但真係抱住信晒你既心態,我都好驚訝自己會咁信任一個人,每次抱著你,我都唔會擔心會跌落黎,因為我知道有你係我身邊。
最鐘意係你係前面,之後我一跑就跳上你背上,之後你一直揹住我,一齊好開心咁笑,呢個就好似係我同你既小遊戲,而每次你係我後面,叫「嘉茵」(普通話),我就會好開心咁擰轉頭,「做咩呀你?」,真係好開心喎。
記得有次你唔肯同我係個湖前面影相,要同其他人影,我就嬲左你,之後你一行埋黎想一齊遮陰(我個陣拎住把傘),你一行埋黎,我就哼一聲別過面去,之後你又知道我嬲乜喎,「乙米」番我,個次真係好攪鬼呢~~~~~
離開華山既時候,真係好依依不捨呀,因為上呢座山既時候,係我地手拖著手,一步一步咁行上去,最開心係日落個陣,望住日落,突然見到遠處既山,有一個好奇怪既小山峰突左出黎,你就指住佢話:「呢個就係我地座山啦!」仲幫佢影左張相留念添,後來去到北峰,趁大家唔為意,我同你係峰頂特登kiss咁影一張,身邊d遊客都話「年青人就是這樣了!」大家都笑起,我地真係好大膽啦!
有次去黃河瀑布,同你坐係最一排,夜晚我地一齊係窗口度睇星,你話有銀河,其實個陣我無戴眼鏡,只係見到一群閃閃下既星群,不過隱約又覺得真係好靚架!
朝頭早最鐘意走去你間房,靜靜雞咁鍚你一啖,然後又靜靜雞咁走左去,仲要次次你都唔發覺,每次你起左身,我話番你知,你就會投訴點解我唔叫埋你起身啦~~~叫醒左咪鍚你唔到囉~~~傻瓜~~
有次夜晚,成個廣場都無人,我同你係梧桐樹下度傾計,個晚好鬼大風,講起你屋企啦、去澳洲既事啦。我仲記得你個晚戴眼鏡個樣,薯得黎又好斯文可愛架!後來唔知點解突然好唔捨得你,就喊起上黎,你就攬住我,個一刻,我覺得世界上只有你同我。
我都唔識認路,最鐘意就係憑感覺行路,所以成日蕩失路。你成日同我行到邊就話我知呢度係邊,你話男人一定會記得路,不過你次次咁話我知點行,我都唔記得架啦,因為跟住你咪就得囉~~~~~^^"
有夜出完去買野,行番去既時候,突然你一手抱起左我,我只係見到眼前既街道,轉眼間,就變左一片漆黑既天空,個一刻真係天旋地轉,快樂到暈左添嘛!你成日抱住我,我都會問你倦唔倦,每次你都話:「唔會呀!你好輕喳嘛!」所以我覺得你其實係一個鐵人黎架!
有日下晝,係外邊行完街番黎,好鬼熱,沖完涼之後,就跳上左你張床度,你伏左係我心口,突然覺得同你好親近,之後我鼓起左好大既勇氣,講左一句唔應該講既野:「不如我地係埋一齊啦!」記得個一刻你係微笑住架。
有晚去唔成天堂鳥度飲野,我就同你行番去,去到運動場旁邊坐低,我訓左係你大脾度,望住你傾左好多野,包括一d直到而家都解決唔到既野,個次係你第一次講晒你d情史我知,hehe~~~~記得最後我問你,如果無左佢,你想唔想同我一齊,你好開心咁答話「想啊!」,個一刻,我真係覺得你係好想同我係埋一齊。
個陣成日病,要訓係床到,每次你都會搵到時間黎睇我,入左黎一陣,問我點啦,之後你就鍚我面珠一下架啦,好快又走左啦,費事俾人見到呀嘛!不過我都好開心架,次次都預感你會黎睇我架!
有次唔知係咪整瘀左隻腳,hehe,要你幫我搽跌打酒呀,呵呵,我好似女皇咁,不過我真係好開心呀,因為好幸福嘛~~~~~
有晚去完按摩,就一齊番去啦,突然我係條街度係咁跑賣甩你,跟住你就係咁追住我,好開心呀係咁笑,你追我呀嘛,最後都俾你捉住左啦,梗係啦,唔係跑得贏你呀我,其實我跑都係想俾你捉住喳嘛!hehe~~~~~
318係我地既秘密機地,好厲害架,因為間房條匙係我趁0個個伯伯唔為意既時候,移形換影咁撻番黎架,個次真係嚇到我面青口唇白呀!he,不過最攪笑有次我地係個度,竟然一齊怕有鬼,你咁大個男人都怕鬼既~~~~不過話時話,我都覺得間房有d恐佈架,唔~~~可能真係有野呀,唔係點會丟空左去呀,唔通真係預留俾我地咩~~好驚添~~~><
有次上堂要讀《簡愛》,一男一女part住讀,但最後竟然同唔到你一組啦,掉掉下位,就坐左係你原先個位,我靜靜雞係你本筆記簿度寫左「BB到此一遊」,仲要搵D筆遮住,扮晒有機關,點知你隻粗心怪,一坐低就摧毀左我個機關,仲要睇唔到我既墨寶,粗心到暈呀你~~~~~
係啦,點解我叫BB呢?話說有次你話要同我改個名啦,覺得我好細個,所以就叫做BB啦~~~是你的BB嘛!
個陣你成日講埋D「乙米」人既說話,每次我都會話你冤氣到死,慢慢你就學我,扮晒溫柔咁話人地冤氣,仲要係冤氣怪添!學我呀啦,衰到死呀你。
有次我買左件新衫,即刻換左佢黎著,你話唔好睇啦,跟住我就嬲左你啦,之後又再換左第二件,問你好無睇,你話好睇,我話你呃我,你就好真誠咁話「頭先我打開門見到你,就覺得你著得好靚啦,真架!」哈,都唔知你講真定假既!
有次我地去左自由行,我要去睇楊虎城別墅,點知搵左好耐先去到,去到竟然關左門,我就扮哭係個門牌前面影左張相啦。後來我地坐巴士番去,點知早左成兩個站落車,嘩~~~行左成條街,真係行到死左呀,不過又好開心啦,因為同你一齊呀,沿路仲有好靚既樹蔭,後來仲叫左班死0靚仔同我地影相呀,hehe!
臨走個陣,你叫我寫張post card寄俾你,仲要唔好俾你睇到係寫乜,番到黎,好幾次你都好惆悵咁話仲未收到,原來你會咁掛住張post card 仔喎,不過當然之後亦都因為張post card而引起既風波就令人好頭痛啦。
走之前個上晝,我地四周圍去影相,遇到對好好心既老夫婦,佢地個仔仔畢業。佢地幫我地揸機,仲叫埋我地要點樣去擺甫士,又話坐係邊度影會靚d啦,又話d陽光點樣先好,我地好開心,因為佢地真係好好人,仲影左d好靚既相,可惜最後你都整唔見晒啦,過份~~~~
有次同你去沙灘,你幫我影相,我記得每次你揸機影我,我都會好開心,因為我係由心咁笑出黎,我唔係對住個相機笑,而係因為相機背後,係我喜歡既人。個日天氣唔係幾好,一陣就落雨啦,我地走左去避雨,雖然都係得個等字,個一刻我覺得我地好情侶feel呀,就係會有d好無聊既時刻嘛!雨過左啦,我地一齊係沙灘度訓左係度,望住藍藍既天空,好自由自在呀,仲一齊食super size既pizzal薯片呀,你話係得7-11先有架。
去完沙灘就去左銅鑼灣,行經你以前做野間壽司店,跟住你就話我知你以前做野d事啦,關於wasabi同三文魚既事啦,你仲做過臨記同私家偵探,我覺得你好神奇呀,d咁特別既行業你都做過,真係估你唔到喎!

這是我最快樂的日子,永遠的記在心裡,我愛你。