2010-09-24 00:24:19L

京都 .急行



之後 我地走左去 坐巴士呀 ~




仲買左全日任坐TICKET 可惜只坐左一兩次, 蝕.





去左呢個...呃...京都 清水寺山腳




無幾耐我就有雪糕食 一自食一自行




原來...要行唔少路 (上坡~ )




呢個 書上話, 係傳統食品, 咩名唔記得左




我個雪糕熱賣GA ~~ 個個一人一杯










真的僧人 ? 假的化緣 ?





某個小巷, 賣些杯碗瓷器





清水寺 前

要停停

原本帶著外賣打算在裡頭午餐

才知道有告示裡頭不可飲食





可惡, 一於在外邊吃










有人 "扮好食" ~.~

(即係 唔係咁好食囉 .. )
















很多少女都和服上陣

知道山下其實有和服出租, 不過很貴哩 ~




我撩人影相丫:

我: 書咪媽些, 亞啦他娃 , 卡娃兒嗲she, can we take photo?

日本妹: you want to take photo? ok~~~~

小LAN 問我做咩唔搵D令女D嘅,

你信唔信我係專登的 ?





有一邊 是專求戀愛運的  人山人海





(後邊的亞姨...行開啦... ...)




花花碌碌的, 很多招牌, 很多各種許願的名目

感覺是 很商業化





玩了一個




要拉嘍 ~~~





鈴鈴鈴 ~~~ 神靈聽好 ~





本姑娘的愿望是 身邊的豬小LAN都粉不錯,

就請讓她留下吧. 準她再侍候我





有敲鑼許願




有澆水許願





主殿

有人好失望  因為一點都不壯麗 有點太過古樸
















這樣看 ( 加幾棵草 ) 會不會好D?





人說喝了這水會得保佑 都在排隊

我們沒有.





沒舍看頭, 節省時間往回走





POSTER BACKGROUND

在這裡 記得我生氣了

因為怎麼拍我都不好看 但我真的喜歡這景色MA





小孩在抽扭蛋

是天狗心口針




嘻...下山再來一杯




拍照嗎 ? 等一等




再等等...





算了 我還是比較想吃多點




口愛的路邊貓擺設

有人手多地給掛了兩個瓶子上去

出奇地合襯





看看你們在偷看什麼 ~~~~ 



別人在跟人力車夫商量價錢




哎呀, 好貴的啦 我知道 ~



不知名的小屋 好像裡頭是賣化妝面紙的




我... 是不是失禮了 ( 泣)




我很滿意的相片





燸米丸子




四條通  很狹窄的小街, 不過真的古意炴然

沒有買東西 都是很遊客的東東 (赤柱類型)





沒有預期下 發現宮岐峻精品店 !!!

這兩只龍貓 我看到價錢牌有好多個零 @@





NICE PIC




一齊等車丫

 

因為時候不早了, 在裡面 QUICK SHOP

買了給 ELINE 的GIFT




但人家就是什麼都想看呀 ( 泣)...不愿走 ~~~~~~~~





聞說 這家布偶店頗有名





黃昏的背影.... 唔想走...




唔想走...





唔想走哪 ...........




BYE BYE





下次還要再來 !