2008-02-15 17:05:26L

2月14日

2008年,

我地的第一個情人節.


在cwb的潮流四個人食中菜.

一鈬就比№我笑囉

話說 某人親自鈬book位的

不過今日當場見到人地本簿係寫”李先生”的...

佢係親身鈬book的 仲要人地mark低的時候佢已經知

只係已經無佢咁好氣...嘿嘿...



一開始到食飯, 個氣氛都真係唔多好呢



得小lan同佢個fd denice自己傾自己笑


間№上菜又慢左d, 雖然味道ok...


我就落力食食食 ...







同埋食食食...

對鏡頭毫無興趣的我...一w一



有大雞雞碗 ^^

一個人食哂一個芥蘭蝦球


食完之後, 蕩左一陣過世貿


唔夠5分鐘就出返鈬 唔明點解咁凍 果度會又焗又宿 = =

情侶們太”熱”情.




行左陣寵物店 同小輝買左件冷衫...
佢個衰仔, 明明已經一身都係毛, 但冬天居然係全屋最怕凍最痴被竇的一個


PIC 著左之後超令仔...好型仔...成個貓面版的朝偉哥咁的氣質...




又蕩返過sogo 最後都係要解散


散左之後開心好多~

去左”即席買禮物”...呵呵... 好是但的兩個人...XDDD

之前幾日兩個人都掙扎左好耐想簡禮物, 最後都雙雙事敗


睇中左頂帽~~ ^^ 雙面的~ 令~~~

PIC 之後係屋企影的


買完頂帽, 我仲即刻帶TIM~

之後想去 homeless果度睇個狗仔手提箱, 不過已經關左門lu


無法啦, 就去左時代食雪糕...


呵呵...比果兩個雪糕tum得鬼咁開心...

好令丫..


食落一樣好味~~~


仲有仲有, 第一張相就係純情小lan冒住比我笑呆佬的險準備的花




haa...

我獱的機... 仲有d係得佢一半 or 1/3塊面的 =w=


呢張算好~





人地獱的機...好似好好多咁 = =


唔好掛住影相啦...溶左就知味道~~

^///^

PIC 忍住D口水...XDDDDD

一個為食...


一個更為食 ~w~



食到最尾人地收鋪我地almost最尾走 (好似仲有一䒷)

之後返左屋企, 幫小輝著衫 完全feel到佢真係好中意囉

著左之後就唔呢埋係被竇

我沖涼出鈬 仲見到個咁的情景 (唔好意思 我開左閃光燈小輝的眼睛...= =)

小lan睇電視, 小輝就依偎住佢鈬坐 ^^ 一件衫仔就收買左你拿小鬼?

仲有貓爪板同貓零食, 等d小鬼都開開心心過情人節~


^^

20 2008-02-17 22:54:13

happy valentine ^^