2008-01-28 17:15:38L

8度的生日翌日---林村行大運

第二天, 我要11點起身 去join elaine同小龍佢地,

小龍佢地隊”社團”今日出獅 ---舞獅!

地點係大埔林村 仲有得食盤菜~ <-- 呢個係引到我去的main point


一早起身check天氣 8.2-9度...爆呀

then 李小lan又臨時話要去

(其實唔知係唔係臨時呢...定佢一直等我開口邀請but等唔到 so惟有自己開口 XDDDDD)





係杏花村一齊出荔枝角 搭佢地架車入去


HA...好有學生哥郊遊FEEL~


一去到...一落車... cool~~~~~

凍到...講№係有白煙ga囉 (唔係講小~~)


個event係, 有一間叫世紀文化茶餐廳開幕, 搵左小龍佢地間會去熱鬧下

因為未夠鐘開始 我地就四處逛

pic解說 上至下左至右

1--林村標誌
2--呢碌№係幾年前許願樹的斷枝, 當年仲傷左兩個途人tim (唔知佢地咁”中”法到底lucky 唔lucky)

3--林村天后廟 (唔知2無記錯定文武廟...= =)
4--豪華鄉公所
5--出色的刺繡作品
6--今日的主角
7--林村的魚蛋燒賣 我覺得好食
8--林村公立小學 (廢棄左)
9--小學入邊的toilet...= =



好有當年中史考察feel咁, 入左去個廟

我仲記得, 果d屋頂叫鰲魚旗ma 係地位的象徵

我地係裡面同一個操唔咸唔淡廣東話的丫叔買左寶碟同香

依照兼職廟祝仔小龍的解說, 一一拜過,

因為許願樹已經唔再可以拋№上去, so 我地就掛左係佢個broad度

個寶碟呢, 寫左今年最緊要的愿望

凍成咁 又遠成咁 仲要跟足規距 神心成咁 無10成都有8成啦躀~ ^^


仲有時間, 就開心地影左一陣相

有時間...係因為個主禮人遲大到囉





嘻嘻, d相仲勁爆光 救都救唔返

ha... 無鼻人...






另一當日展出的刺繡作品 主題係巴金


呢個丫姐唔知係度做咩...


果日的獅子 都ok型的

熱鬧地舞左一輪, 仲有白眉派的武術表演~

當我地有d興趣的時候....

打頭陣的人 係一個----醩仔

一個樣貌同身手都似足少林足球丫螳螂仔的醩仔 = =

第二位出場, 係一個四十多年歲的大等身材男子, 佢的8卦掌, ok ga

第三個... 我都唔係好記得, 因為佢出場連耍功夫 都係半分鐘之內的事...

第四個, 係掌門 !好啦, 應該勁d啦...呃...佢的面部表情十足...之但係...

都係d擒拿之類的囉...um... 拍手掌吧啦都係...


之後, 竟然, 係竟然 同我講 食盤菜係一個美麗的謊言

係我食左一日北風, 以為捱到尾聲, 興致勃勃的時候....>.<



.....................


呢個故事 教訓我地 做小朋友唔好咁天真







elaine小姐比我更單薄...

佢都無怨言....


我就梗係咩啦



then 我地死死地氣出返去市區

有人撩不如去食自助餐 (當葉燕玲撞上李燕開再加上胃部的渴望的結果)

不過 可能臨近 新年, 點book都book唔到位, 好幾間都full哂

最後最後, 我地居然又係去返星期5餐廳探我個jack Daniel steak

食得開心丫都, 四個人食得輕鬆, 爛笑話穿插 (=w= )


我地呢個四人組合都ok夾到丫呵?


^^


nice night ~



ps 有3次許愿的機會, 生日感延續到27號, 勁bor

好耐都無咁好雅興過~


大家咁話