2005-03-05 23:10:33Jumbo

買野係可以令自己好開心嫁

今個月的薪水雖然少
但我都用左好多錢買自己鍾意既野
例如衣服呀香水呀小說呀日用品咁啦
大大話話都用左九百幾蚊
而且因為咁
到目前為止我都抱持好開心既心情生活
日子都唔難過
我有一大堆好朋友
得閒都要見下面先得
好掛住佢地呀
尤其係阿婷呀
大半個月無見喇
下個禮拜一定要見到佢呀
呢段日子陪得我最多係細蚊
佢實在太好了
無論咩時候佢都係唯一一個聽我訴苦既人
仲係知道我所有事既朋友
亦都係最明白我感受既人
因為大家都有相似既經歷
哈哈
真係橋



而家既我明白一切
我係幸福嫁
就算我一世影單隻影
但我都係幸福嫁
由而家起
我唔可以再做d傷害自己既事
尤其唔可以係因為愛情令自己唔開心
我要更愛自己先係
俾最好既野自己
俾最好既心朋友
呢個係我座右銘
當有唔開心既事
我就要諗起呢句說話