2004-09-06 00:10:02Jumbo

阿婷陪了我一天

今日星期日,返工又遲到了,激氣呀.

返到去又係做到隻即咁,中午個時阿婷上左黎陪我,佢放假呀,又冇約其他人,所以可以上黎幫我打下會員資料.

佢有佢做,我有我做,高佬黎過俾返d書我,仲要俾我知道弧忍出左廿三期,但我又唔租得,因為聽日放假.

Wendy五點左右落左黎陪我地,然反後我訓著左囉,太攰喇,唔抖下我真係會死.

我六點打過俾阿邦,叫左佢快d返黎,但就遲遲都唔返.
七點多再打俾佢,佢先講我知佢出緊門口,我聽到真係想掟爛個電話,好彩佢飛的返來,如果唔係,我地可能要成八點先有得走.

落到葵芳,為左要join間野嘅會員去買野,上個月我同阿婷一齊買左九百幾蚊野,但就係差個十三蚊先可以入會,有效期一個月,所以我點都要買d野.

然後我地行左一陣就返屋企了.