2008-05-31 20:22:08桃子豬

* 最新近況~ ︿︿ (叻姐成為黃太啦) *

***
好耐無寫日記啦!
之前5月7日-19日都考試,工作方面又好忙!

超人宜家番緊一間好大間的公司-TRICOR,呢個最出名就係公司秘書,接好多上市公司的生意,超人宜家做的工作好似同電腦一d關係都無,不過,始終係個好開始,或許佢發現自己唔適合電腦呢行吧~~~

佢一定要努力工作賺錢錢,同我年尾去旅行啊!

而我,之前參力了叻姐的婚禮,雖然無機會拉到佢傾偈,但都感受到佢好開心,文達係個好男人,一定會好疼愛佢,早左佢婚前一星期,我同佢o係沙田見面傾偈,佢瘦左好多,同埋成日都笑得好開心,好幸福啊。。。
等佢去完南非番來,再約佢傾偈送份禮物畀佢囉。。。

佢話我太忙啦。。。
我讀埋出年就畢業,畢業後,我諗會讀公司秘書課程,始終我有少少唔甘心畀人踩住,但自己又衰,唔想大灑金錢去讀書,都唔知有咩兩全其美的辦法,令我30歲前,可以完成我要讀的野,似乎好難囉。。。

無論我幾努力都好,我無相關學歷,遲早都會畀人取代,或者一世都係做呢個位置,宜家O係樹我可以練好自己的普通話,我諗我會諗下點樣去考到個牌,呢樹樣樣都好好,最唔好就全我部門主管,哈哈。。。佢成日D野都放手唔理,想我做到VIVIAN的野,咁佢咪可以更加得閒囉。。。

其實我日常的工作都已經做緊部份上市的野同其他公司秘書的事宜,只不過上市的野我無出e-mail。。。但文件係我有份參與處理,有時對住主管都好無奈。。。唉

呢排考完試的節目係。。。鬥牛要不要。。
好好看呀,記住支持啊。。

聽日超人陪我看戲。。好開心。。