2007-09-23 20:42:05桃子豬

* 終 於 去 了 酒 店 渡 過...*

**
拍拖三年,先「第一次」同超人手牽手一齊去酒店食~~~~
GODIVA朱古力自助餐

O係九月初時,我買左忽周~入面本飲食男女都有數頁講呢個自助餐,D朱古力真係好吸引~咁我同超人O係9月25日正式踏入三年之壤...
咪去O個度慶祝~價錢方面都OK,因為本身GODIVA的朱古力都貴,真係食到...黎緊O個一個月都唔想再見到朱古力囉...哈哈

幾好食架!不過飲品方面就差D~包一杯咖啡/茶咋,想飲其他野要加錢,FINAL超人畀要550元,不過,真係好飽...囉...哈哈 食三點至七點,我O係5點幾-半就閃人,周圍行下。我又去左試裙,真係要快手買條連身裙啦...>.<...O係B+AB試左條裙,都唔錯~再看多幾間,再決定啦!

尋日~星期六,O係公司做到2點幾先走到...星期六呀!
好多同事都閃晒,近1點先整4個FILE要我做...轉頭又整多兩個.
好灰囉!我跟三個律師的野,我都唔知我分身照顧邊個先,星期六1點幾一路做一路諗,究竟我O岩做咩工呢??呢度,事實上...我番得唔太開心,自己做自己野,自己張木台部PRINTER無墨,自己去換...完全好自助的番工生活,無咩時間去聊天...聊天=做唔晒D野!!~

我其實諗過好多次,我係唔O岩做宜家份工,但要搵一份畀我番學O既工好難..
宜家呢份係畀我番學,但做唔晒D野~自己阿頭話可以叫佢幫我做埋...
點講好,我真係唔好意思加重自己阿頭工作量...>.<
今日同超人傾,佢話可能之前O既公司對我的影響好大,教左我好多野,我學到野,呢度D野...可能遲下學到DDD掛

聽日又要番工,究竟三個律師的野,我排邊個先邊個後,都無可能上午就交到晒畀三個人...加上有D..寫的字唔係畀人看,我仲要消化下...唉

希望在明天,我好想番一份工有人理下我,傾下偈...
番工到宜家,一早番到去,LUNCH食麵飽...趕到6點前閃..去番學
第二日番到公司又係咁... 我諗我無可能同D同事深交多架啦...
>.<

P.S.
救命...

三周年快樂
估唔到一齊咁耐,仲可以咁好感情,有時大家的回應都一致的~
拍得愈耐,我就覺得如果分左手,就好可惜,佢了解我的生活習慣...
知道我份人好懶...有時去到佢度..想佢幫我洗頭,哈 咁我番到屋企,咪唔駛洗頭囉...哈哈
佢就需要有人幫佢摺衫..出街揀衫...當我阿四咁用...
^^ 希望可以拍到30歲結婚