2007-09-15 17:28:01桃子豬

* 唔 好 入 住 1408 = 13 *

又懶左寫日記啦!
自畢業以後,我的日記都成為左月刊啦!哈哈

* 九月番學,一星期番三晚學(二三五),今年讀的科目比第一年難左好多,讀Property of Law, Criminal Law and Contract Law。究竟我修畢之後,可唔可以行到條法律大道,哈哈~(我都係想賺多d,好窮)

本來翻譯收左我,都無接受offer,我份人好三心兩意,我男友超人好了解我性格,話我好易後悔自己的決定,永遠都把持不定,我都唔知點解,我可能係個好多野諗,好多野都會count,比較,想知最後得出的結果係點樣。好似翻譯系degree收我,我覺得好開心,我的努力終於得到認同,但我知翻譯畢業同法律畢業,兩個行業,將來好行d...係法律。

翻譯員,公司會請港大畢業/中大畢業多,雖然宜家我都成為左「自由翻譯員」,呢d都係好感謝城大個老師看得起我,叫我接法律文件去翻譯,畀錢我賺,當然我都唔想令人失望,我都好努力做呢份自由工。呢樣野已經滿足左我,都無必要去讀埋個翻譯學位。

而法律,我唔知自己適唔適合,但我之前做報紙兩年半,我想轉去法律界試下,唔o岩o既...一兩年後我都可以搵其他行業再做,反而係律師行度出左問題,律師行比一般寫字樓奸同人工會壓價,太熟法律的人,會繞路行,如我男友超人所講,我份人太正直啦...看唔過眼的野就好想出聲,哈哈!

以前同阿恩,florence,carl做同事真係好玩好多,律師行o個d一d都唔好玩,唔太識講笑...攪到我成日都懷念以前的日子。仲有兩年我讀完o個個diploma,都年紀唔細,有多餘的錢我真係好想完成個degree,但宜家當務之急,係我要拎一年律師行經驗,之後再轉工,唔係就儲唔到多d的錢,始終自己要番學,我無可能應承接勁多翻譯...拎番屋企做,人都會癲啦!

一切事情穩定之後,我就好想約朋友出街食飯。
黎緊9月25日,我同男友超人拍拖三周年,話咁快就三年,感情都好似無變過,佢依然咁就我,仲要成日好不厭其煩每個月的25號問我今日幾多號,知唔知係咩日子,一齊幾耐...

以前中學時,有個女同學的男友本筆記book寫低佢同女友一齊幾多日幾多分幾多秒...好感性啊!當時我仲取笑佢o地,真係好鬼恩愛唧...佢o地由中三開始拍拖,聽講宜家都一齊緊...

但超人好衰,有時話咩呀..我o地一齊三個月之ma..衰到唔係人黎
不過算佢啦...9月23日同我去食godiva下午茶buffet..
之後10月23日我生日,佢成日都苦惱買咩畀我好,決定買袋畀我,個袋好靚,但比較適合去旅行用..哈哈

同左超人看1408...超人鬧鬼我,話我迫佢一齊看,今晚實訓唔著啦...

1408---唔係鬼片,我覺得係一d令到個氣氛好緊張、好侷促的電影
10個星滿分,我會畀8個半
點解無滿分係因為..有d地方係唔明白,可能有d地方唔講到咁白,比大家有個想像空間掛。

講個男主角自佢女絕症死左之後,就嬲左佢老婆同其他人,話佢o地唔應該成日同個女講天堂神..攪到個女無求生的意志,仲同老婆分手,失蹤一年,佢轉行做左寫鬼小說,佢想做一個唔信鬼神的小說家...佢成日周圍去d聲稱鬧鬼的酒店度住,佢覺得酒店周圍講話鬧鬼,只不過係一d宣傳技倆...
想提高自己的生意額之ma...

直至佢堅持入住1408,一間望落去好普通的客房,點知入左去佢看到同感受到好多不可思議的事情,如見到跳樓的鬼...收音機自動開左..仲有個60分鐘的倒數...見到對面大廈有個男人...同自己動作一樣..最後仲畀人襲擊...突然落雪...有海嘯...見到個女..60分鐘完..又重新count過,reception打黎仲話有快速退房服務:吊頸<---

但入面有d野會唔清楚,如通風口有個好核突的怪物一直監視住男主角...
最後男主角決定燒左間房,佢伏o係地度...畀消防員救番
出院後佢同老婆復合...佢老婆拎住個箱,有o個次佢o係1408時.用過的錄音機,佢播番出黎...竟然錄到佢同個女對話的聲音...之後就完
個男主角一直都接受唔到佢個女已死的事實...
我估1408的中心思想..係...一直畀d考驗、主角的過去...佢爸爸...佢女的死...要房入面o既人去面對克服,...不過我真係好有興趣,如果1408係有中文版的小說。

** 記住去看啦!

ps
開始行街看衫,係見到出長袖..咁快轉季?