2007-08-24 20:24:25桃子豬

* SUMMER X SUMMER = 熱 死  *

今日係星期五~8月24日**

一直一直都好希望入到翻譯系讀學位,城大終於畀左個OFFER我!
但正如超人男友所講,TIMING唔O岩,同埋呢次收我,下次一定都會收我,宜家讀緊法律副學士,讀完有錢錢就繼續進修,哈哈!已經浪費了好多時光,要好好加油!

我係個好怕份工悶O既人,我鍾意有挑戰同有難度的野,但人愈大,就開始諗穩定人工唔會點OT的工作,哈哈!都唔知自己O岩做咩,淨知道我阿嬸話我辛苦命,有條事業線,代表我可以坐到高高,但要好辛苦咁爬。

估唔到第一份譯的文件,會有人讚我譯得非常好,連對方都忍唔住講句估唔到,咁又係我只不過係高級文憑翻譯畢業,可能之前O係星島工作,日日都看報紙,對自己語文有幫助掛!?又接多兩份文件要翻譯,以字數計人工,所以都幾好賺,連對方都話我做FREELANCE人工可能同普通正職人工差不多,不過,好難做到吧!哈哈....要有精神去譯野好難,我成日譯譯下走去看台劇。

呢年開始,我已經沉迷左台劇,之前就係勁看台灣的綜藝節目,真係好笑過香港,香港太作狀啦!呢排看緊鄭元暢同埋五熊主演的「熱情仲夏」,真係超讚!超棒!哈哈~超人勁怕我提起台灣藝人,話我見一個愛一個。

我今次日記的相就係用左五熊,頸有少許長,眼大大,長得都幾可愛!令我諗起FIONA SIT!!~
熱情仲夏~(SUMMER X SUMMER)
鄭元蜴-歐陽累 同埋 五熊-夏芽
講高中校園生活
累係個高中學生,但副職係模特兒,不過開始討厭模特兒呢行。
夏芽都係個高中學生,傻下傻下,成日發白日夢,同轉校生美女成為朋友,見到佢細佬-累一見鍾情。
哈~仲係第一集累飲左酒去走去鍚夏芽!
之後發展,累慢慢發覺每次最緊要最關心佢O既人,係夏芽,每次都為左佢而出頭都係夏芽,慢慢累發覺夏芽O係佢心目中估一席位,兩個仲O係聖誕節鍚鍚成為左男女朋友....
之後結局點樣,大家去YOUTUBE打熱情仲夏就有整套台劇(12集),好好笑!
鍾意鄭元暢的朋友一定要看!
另外呢排留意過「我的秘密花園1/2」,套劇有少許長~入面林依晨係個好野蠻的女仔,成日打打鬧鬧。對個個男仔都唔友善,說話粗魯,有個男仔真心鍾意佢,做左好多野都打動唔到佢,直至最後~個男仔知自己可能就死,決定失蹤,林依晨先知自己鍾意的人係佢。

當時,台灣O個邊太多人替男主角不值,導演就開左「我的秘密花園2」,講四年後林依晨同兩個好友大學畢業,一個就入娛樂圈,另一個入左汽車公司做企劃,而林依晨就不斷咁換工作,哈哈~而男主角O係上一集知自己病,做手術失敗,成為植物人,因佢朋友的努力,終於醒番,但林依晨接受唔到...
呢四年大家都變左,究竟係咪仲合得來??就定左個協議...一年內男主角要賺到一百萬同埋畢到業,第三樣就做到前面O個D先講。

後來發展...林依晨決定去法國讀美術四年,男主角叫佢唔好放棄理想,其實心底擔心林依晨會唔會番來!~四年後,林依晨番到台灣...見到好多樹都掛了黃絲帶...
林的朋友帶她去到一個地方,男主角正努力掛緊絲帶,希望林依晨早日回來。男主角見到林依晨就話..我已經賺左三百萬...我大學畢到業...第三樣係咩..林依晨好感動咁講第三樣係..你由現在到將來可以一直愛我嗎?
(整劇完)
好長篇...呢


哈哈~廢事超人話我唔提佢

就係咁E提下佢啦!
海關筆試仲未有消息,我好好好想佢考到入去,至少人工高福利好,最重要的係出面打工做10年...先會有呢個人工,我呢D先天不足,點考到入,我體能好鬼差,做唔到海關,我都希望超人諗清楚畢業出黎第一份正職做咩,對將來好有幫助,好易就無左一兩年光陰...
不過個衰豬都唔多聽我講野,哈哈~仲成日話同美國女仔出去食飯,正一找死!

PS
食屎啦