2007-08-03 21:11:55桃子豬

* 薔 薇 之 戀 <=有小綜 *

*~好似好耐無寫日記

不過~時間好似密密麻麻咁,一二番學其他日記要o係公司努力學習,學校方面,功課呀~各樣都清晒啦!終於可以放暑假。哈哈!仲要同芝加兩個華仔迷一齊o係肯先生食野慶祝。仲要講下是非,最近我班有個男生愈來愈不知所謂,又自大又無粁到,仲要著淫賤拖,聽聞著得多會生骨刺~佢仲要成日唔關佢事都開口窒頭窒勢,真係好討厭~

終於可以短暫唔駛見o個條粉皮啦!

番左個多月律師行,慢慢都適應佢地好鬼忙的節奏,工作量大,所有野都屬於急的~加上我無經驗,好多野都靠自己搵資料,先做到,同事太忙,都好難搵到機會發問,哈哈!我上司黃律師叫我做妹妹,話我年紀少年資淺,成日話妹妹,係時候教你野啦!對我好好,其他同事都好主動同我傾偈,我都承諾我阿姐會做三年,我希望o係呢三年我會學有所成,我比院長優勝的地方,他日我唔想做律師行,搵番其他公司,請我的機會比請院長大,佢都未做過其他公司..哈哈~

自己都擔心院長走後,自己應付到所有野??
今日聽到黃律師同阿姐對話,應該之前一直提開個項目可能9月開始進行,我記得阿姐好似話CEO要我負責呢次項目,仲爆笑..到下星期四有LANDLAW講座,我收到個MAIL話CEO指名一定要我去講座上堂,上到8點~但OUTLINE講的野超多,都唔知係咪八點可以閃人..

^^ (攪到好似見超人少左咁)
如果學校個老師叫我遲下做埋翻譯,可能會更忙,但我真係想賺下D外快,幫補下。

薔薇之戀 <-由S.H.E.加鄭元暢做架
劇情都幾吸引
講ELLA係個外表好平凡的女仔,佢男友嫌佢醜樣而同佢分手。
番到屋企,同佢相依為命的婆婆又突然因病去世,連樓都畀人收埋,無家可歸的佢,執拾野時,發現左一封信,原來佢係大明星個女,仲有埋地址,佢就決定去投靠呢個阿媽啦!

O個間屋~住左三姊弟加大明星媽咪,個個對外表矮肥加醜的ELLA都好冷淡,仲當佢工人咁用。哥哥係個混血兒的靚仔,家姐係個外表冷豔的美女,細佬係個長曲髮個樣好俊美的鄭元暢,佢單戀自己的哥哥。
而ELLA對住佢O地三個,更加覺得自己好唔起眼,...劇情講落去係細佬發現自己先同ELLA有血緣關係,而哥哥本身無,兩兄弟同時都愛上ELLA...但阿哥一直都記掛同自己有承諾唔會愛其他人的女友(已死),而細佬一直都陪住ELLA,保護佢....好SWEET啊!

我叫左超人幫我搵呢個台劇,真係好看,看完呢個應該會看轉角遇上愛啦...
哈~超人早前同家人去左買禮服,佢家姐10月就結婚啦!~
果然價值高=CUTTING好,平時見佢去it試,都覺得佢著呢d好難看,竟然早前o係屋企佢西服外套畀我看,有少少修腰,好fit身~不過佢未買到恤衫,我就真係唔知自己著咩...

呢排想電番曲把頭髮...哈 但星期日看大老鼠wow
唔知點分配時間好

ps
超人代我想法子