2005-07-07 23:44:24傑傑

大家好嗎

都係好耐好耐都無打on9日記了
近來都好多野做
每一晚on9都係開著部機做其他野... ...
朋友近來都無咩點樣見過...都係從朋友口中再知其他朋友的事

好似鄭氏一家咁樣...雖然都有email...不過我只係睇多過"打"....而且大家都好多野做...
由以前一個月一次聚會...到依家2個月先見一次
咁樣既演變對我黎講係又愛又恨
因為我覺得2個月又好似好耐...但其實又唔係...最重要係我會更加珍惜下一次既聚會

另外大學既朋友仔呢...都無咩搵過...最多都係同gordon傾電話
我又記得好似係欠ceci o的野..但我又真係想唔到起咩野
見到佢on9但估係佢姐所以又無問到...佢又無打俾我追我o的咩野
所以又一直都當無事發生
東仔同慧琪我都好想念...5月尾既時候食過一次飯..
另外winki已經回來了...係時候日著里瘋狂6人組要meeting拿

仲有10個中學識左1x年既朋友仔...早星期因為本人大病miss左一個生日會...
真的sorry...

唔唔..........
到此為止