2005-04-30 21:19:15爱修理人的猪

死口唔應

高一開學o個時,我對拒無乜feel,only覺得拒好可愛.拒後來變到爆受歡迎,一講野就成班男仔笑哂,連中二中三D男仔都話拒可愛,我都係對拒無feel,仲同D fd傾點解拒會受歡迎~(但拒唔係好多人鍾意o個種受歡迎,D人覺得拒可愛又搞笑囉==)
上個月,我個fd同我講拒鍾意拒,我就開始對拒改觀. 唔知點解,拒不樓o係msn都無同我講野,但有一日特然同我講左好多野.我地就係咁樣開始fd起來. 同拒傾得耐,覺得拒人好好,又好sweet,又好可愛.我先發現,原來我鍾意左拒.拒矮過我小小,但拒都係因為未發肉ge問題je. 拒成日問我鍾意邊個,我就話係xxx,因為o個個人同我不樓有傳聞,xxx都唔會信.但係拒就係唔信,狂問我鍾意邊個. 我問番拒,拒係都唔講,講就講D無可能ge來昆我. 我D fd都成日問拒,但係所有女仔都無人知拒鍾意邊個.
我發現拒o係上堂o個時成日望過來,我就以為拒悶,同拒用口形。。。。。