2006-07-03 22:20:54平凡的小女子

期待著暑假快來

好久沒有記下一點點了
一切尚算順利
只是
期間有點灰的感覺

中大收了
月中會有 o-day
然後 reg subjects
有點興奮
因為這是我想了多年
終於放謄去做的事
有人會覺得好怪
唔知仲讀黎仲咩
而我
就是這樣莫名其妙的「想」
解釋不了 :)
不過
總有人會支持我的

但我也有點緊張
幾年冇讀書了
仲要係唔太係果皮....hehe
我知.......

會幫我的 ..... =^.^=
我都會盡力
時間
真是我最想最想要的東西

就像今天 1915回到家中
好開心
如果日日如是就好 lu....

呀!想想下
原來這段時間
也有件重要的事令我思前想後的
數學五星期的同學仔學校請人呀
又係 prem, 又要 maths panel.
所以淑儀想起我
不過
最終我當然選擇了留下啦
這裡,我最唔喜歡的是要早出晚歸
如果搬了便可解決的話
我寧可留下
畢竟
這幾年在這裡總是建立了一點點
確實會不捨得呢......

今年學校可謂大地震了
十幾位老牌同事走
真的有點可怕
那陣子
可怕得好像是你留下繼續做便是你有問題的
一片愁雲慘霧
我們很多位同事都需要時間
慢慢接受
現在可謂 ok 了很多
不過都預料到會陸續有來

都係果句
去到邊都好
只要做好自己便是

今年
自問是有點燥了
有點懶了
來年我要改善之!!

距離影相只有一個月.....
我唔想仲係個肥妹呀!!!
努力!忍口!加油呀!