2008-04-08 10:55:50★陳寳豬丸。

邊條撲街規定寫日記要有標題



2晚冇訓過啦啵
好似好精神奕奕
因乜解究?
我知嘎話 我就已經訓到死豬甘啦!

我發覺人真係好中意講廢話
例如*打來我屋企問我係邊。一聼到就有想丟電話嘅衝動`
好廢好肺-0-


數下手指
返咗深圳都1個月啦啵
果然不出我所料 都係終日無所事事
仲衰過以前 以前話曬都留學生
家陣我光榮加入雙失行列


而且我發覺我活動範圍越來越細
除咗接敏姐放學 萬象城與寳相會 同埋去咗zibad yan度一次
剩低落來嘅日子 基本上都係下沙 cocopark 崗夏 香蜜湖度過


番到來嘅感覺-
就係無乜感覺
只不過 屋企少咗個人
只不過 昔日我最愛最信任嘅女人傷我最深
不過都係無乜感覺
出人意表甘冷靜平淡 反而令到人更加擔心我
不過 呢鍋真係無眼淚 
而且 傷心都好似無
可能又或者係傷到我都已經無感覺了-3-
我都5知我講緊乜 你知5知? 
知嘎5該話返俾我知=v=

 
有一日心血來潮
係度汁房 巣返好多以前小學嘅信- -
幾個盒仔甘多
好唸5明 明明同班 做乜9要寫信 哈哈哈
而且最好笑嘅係
6姊妹 互相寫對方壞話 
寫來寫去 到最後好似反面收場都係因爲d爛鬼信
我一封一封甘睇曬 足足睇咗成晚- -
封封都好無聊 
睇下睇下我發覺有幾個名出現得好頻繁
例如-*阿游 *星星 *阿龍
本來一頭霧水 因爲我個腦入面完全無呢幾個人
後尾特然發覺 原來距地都係我曾經的男朋友????
嚇死T_T! 何解我完全無印象 哈哈哈哈!
然後繼續睇
凸然又發現一封特別野。
就係。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
我人生中收到嘅第一封情書。
睇番嘅時候 居然仲有心跳加速
好神奇阿 好神氣阿!



乜咧排失戀傳染病咩?
個個都甘down嘅?
出軌嘅 性格不合嘅 乜x都有
不過愛你果陣有10個理由
分手嘅時候100個理由我都俾到你
拍拖拍耐咗好似5散係因爲5抵
通病啊通病啊 真係搞到我覺得拍拖=拿來煩
不過都係果句啦
有又煩無又煩

不過咧
某人講嘅野我開始信信地了
而且你果100個5係理由嘅理由 都幾ok甘啦。哈哈!


琴晚大佬qq我話細佬有事
搞到我擔心咗那麽0.1秒
點知 0.2秒后 距話我知什麽事都沒有
在很開心的打牌!
日囖。如果有一日悉尼俾人恐怖襲擊 肯定係因爲你地。
不過你地無事就好拉。開開心心就好拉。
哈哈哈哈哈哈哈。我等你地發達!mua~
記得不要給賤b吃太飽,不然發情就完了。哈哈哈。
小花chole
5豬你見5見島咧篇野咧
又或者有無甘好耐心消滅甘多廢話睇到來呢度咧?哈哈哈。
我知道你最近down down地甘啦。
不過咧 我會幫你祈禱你爺爺平平安安大步欄過嘎!
永遠十撲同埋篾匙你啵我!
太肉麻了- -送d雞皮過你。
zibad yan你就慢慢玩你只兔啦 
不過記得帶套啵。哈哈哈哈哈!
卡倫小姐我怎麽沒有在報紙上看到你啊
你不是死了嗎!日日日日日。



啊,
9月份我就會變成一個學生妹了。- - 
仲係激情燃燒的高三
阿米妥佛 保佑我啦。

 
卡伦 2008-04-12 21:23:04

哈哈哈哈 差点上报纸的那个是你吧~ 笨那 以后做啥事小心点啊!!!!! 还连累到我可怜的宝贝干儿子。。。

zibaz yan 2008-04-09 07:41:05

甘我第二个囖~
双失青年!
MIZ U啊.~
我想吃你炒噶通菜~!

coey. 2008-04-08 19:01:15

我第一個見到喔.哈哈..