2007-09-03 19:41:57ܤ°strawberryloved

我们相识一周年















寻日依依不舍甘终于来到学校..
执佐好耐噶野.
D野越执越多..都唔知点回事..
几经辛苦终于执完喇..
寻日好累..









今日开始佐大二生活噶第一天,,
同之前无咩分别,,
晚上11.12点钟训觉.,
早上7点钟起身去早读..
大一弟弟妹妹你地快D来喇..
我唔要早读吖..我要训大觉吖.!!!
快D来快D来..






皆因我D睡眠时钟仲未调得返..
今日上课真系好眼训好眼训好眼训..!!
55555555..好惨.!!
唉..搞到人地要用背单词来消磨时间..
哈哈..我太好学了..









今日系我同我D大学同学相识一周年..
大家聚埋一齐..
回忆起旧年相识时既点点滴滴...
同埋军训果阵既趣事,..
真的有那么怀念..那些回忆是挺珍贵的..
嘿嘿..










但是.在学校真的挺无聊的呢!!!
我在想你们了..亲爱的朋友们...