2007-07-18 01:43:08ܤ°strawberryloved

多姿多彩的一天!



寻日约佐秀秀同嘉嘉出街~
行佐好耐..发现无买到咩野..
之后就好累喇.~
但系为佐见啊颖..~
我地系M记呆坐佐差唔多两粒钟..
终于盼到距地噶到来..
后来去佐MOMO TEA饮野..





认识佐两位朋友..
MK同路人甲..
(其实你地真名嗌咩噶者?!)
哈哈.十分有趣的两个人..
especially..
MK噶碟泳之王同埋呢个冰之娇子真系令我印象深刻吖!
哈哈哈..成餐饭都系呢个笑声之中渡过..
哈哈哈哈.有无比我地吓亲呢?!
(其实我地笑得甘大声会唔会有D羞家咧? ><)







之后...
由于呢个肥恩恩噶身份證生日系7月16日..
所以距要大嗣庆祝!
(一年过几十个生日..哈哈.得佐喇你.肥恩恩)
于是..我地三条友仔就被肥恩恩召喚佐去唱K仔喇..


顺便12点之后帮我们亲爱的嘉嘉过距真正噶生日喇..>”<





11点系果附近兜兜轉轉先去到K房..=.=
哈哈..那就要感谢我们的美女无敌了.哈哈!
好久不见喇...><
见到旧同学真的好开心.哈哈..
这可怜的孩子..你真的被肥恩给骗了.
竟然还买了一束花!!..哈哈..



然之后..去到K房仲见到Lily..><
没谂到肥恩恩噶召集力甘强大!!
真系太睇小距了..哈哈哈..






之后我地就系K房度唱啊唱..玩啊玩..
玩搖色盅喇.玩猜枚喇.玩cichaboomba喇..
哈哈.经多方对战之后..
发现..本人缺乏鍛煉.反应迟钝佐?!
啊啊啊啊..无理由既!!!~~~






就甘..时间话甘快就到佐凌晨噶三点喇..
经过多方商议..
最后都系由啊孙呢位大司机送晒我地女仔返屋企..
其实好惨噶..试谂下..
要先送罗湖再送平湖再送南山..一东一西..
来回至少两个钟喇..真系唔好意思噶者..><
哇..!啊孙你实在系大伟大喇..
哈哈..颁布个勤工奖比你!!!!








话说呢个送人过程都唔系甘简单...
因为...我地唔识路!!!!!
送佐嘉嘉先,最后再送我..
系嘉嘉噶指点之下..我地通过佐好多条黑暗噶大路..
终于到佐我地噶目的地...
之后,到佐我地最担心噶回程..
系嘉嘉噶指点之下..我地慢慢甘駛上呢个”光明”大道..
但系问题出现喇~~~~~~~``
我地稳唔返岩岩经过噶弯弯位喔!!!
errrr..原来我地真系荡失路..
得左..!! 我地两个路痴不停甘凭直觉转弯再转弯..
只好靠路牌稳食...
但系发现..果边真系连路牌都唔多个..=.=
真系晕低...
但系最后经过多翻转折..我地终于由呢个梅林关入返市区喇!!
学啊孙话斋..从来未觉得个滨河大道甘可爱.
(因为入到滨河大道就识路喇..哈哈哈..)
我地终于步入正轨..
哈哈..最后我本人于呢个凌晨五点钟安全到达屋企.
今次应真深圳一日夜游了..哈哈..










经过今次..我终于认识到呢个GPS衛星導航噶重要性!!
我以后部车一定要装..唔系我真系会荡失路噶..><









哈哈哈..但系讲真呀..
其实真系几过癮噶喔~~~
啊孙..几时来多次..
当帮你熟悉下路段咯.
哈哈哈哈..








Anyway..,都要多谢你喇大司机!!
第日要返工仲要辛苦你..
整到你6点先有得训..哈哈哈哈.