2005-12-28 01:35:34= BEE =

LET BY GONE be BY GONE

仲好幾日咋 今年就完LA 好多好多野都係時候比佢一個句號LA
特別係好多好多吾開心GE野 吾想張佢地帶到落下一年LOR
今年吾開心GE野太多太多LA 吾開心左一年夠GALA 下年要從新黎過
相信我今年過得最開心GE就係8月GE暑假LA 過得好開心好開心
戈個月就係我ARMARM識MAY偉戈個月LA 同佢一齊真係過得好開心AR
BUTBUT如果可以有得揀GE話 甘我寧願吾要戈一個月GE開心LA
之小可以換返之後戈甘多個月GE平靜AR 都係因為佢 都係因為佢咋
所有GE野都係因為佢GE出現而令到我GE生活出現左甘大GE轉變
不過隨住今年GE完結 所以GE野都完結LA 所以GE影響都DELETE晒LA
2006.1.1就係一個全新GE開始 出年我一定吾可以再比任何野影響我
吾可以再心散GALA 亦都冇可能有野再令到我心散 一定要比心機
吾可以留班GA 要比心機追返D成績先得LA 第一段D成績實在太差LA

一定要奸BA爹AR 莊ALBEE 吾可以令身邊的人失望GA 應承過佢地戈MA
所有一切吾開心GE野都吾應該再成為我吾開心GE來源 ALL ISthePAST