2005-11-30 22:29:49= BEE =

【無標題】


人一生可能經歷不只一段感情,
經過幾多次GE跌碰 失敗,
有D人一開始總會全情投入,
將身心義無反顧地全部豁出去,
結果 可能粉身碎骨萬劫不復 亦可能撞到招頭爛額。
從傷痕累累中 人學識左一D 體會左一D,
同時難免當中GE「變質」。
隨住情傷而將難以忘懷又苦痛GE往事封鎖住,
收係心裡面難以觸及GE角落,
而一身瘡疤換黎GE洗練,
令人失去對愛情GE信心,
更令人懂得因之前GE經驗,
漸漸學識點樣係情路之中,
吾再犯錯 變成一個經過包裝加工GE人,
吾再輕易被愛情駕馭,
更吾再輕易去投入感情。
感情呢樣野真係好吾真實,
好難觸摸 好難了解,
吾係我呢D IQ甘低GE人能夠明白,
有時覺得好真實 但係其實只係幻覺,
係轉眼之間就已經消失得無影無蹤,
對於呢樣野已經吾再期待。
~~~~~.~~~.~~.~~.~~~.~~~~~
其實有時吾係我吾肯付出 而係,
我接收吾倒一D推動我去付出GE MESSENGER,
以前GE我吾係甘GA 不過,
自從經過戈次之後 我覺得我變左,
已經冇以前甘DREAMLY,
更加吾會甘容易去CARE一個人,
係好定係懷?
我真係吾知道。