2005-11-14 14:20:04= BEE =







自從過左個暑假之後好多人都話我變左
係吾好戈方面GE變LOR
佢地個個都係甘
個個都話我LOR
因為個暑假搞到心散晒
冇晒心機讀書
成績愈黎愈差
吾想讀書
而且讀書讀得好辛苦AR
好辛苦 好辛苦
高二好辛苦AR
佢地個個都好過我D成績
我都吾知我點讀落去
個個都叫我努力D
我都想AR
不過就真係冇咩心機讀LOR我
都吾知邊個搞到我甘GA
可能因為識左TOBY
我都吾知 
又可能因為戈個死人劉美偉AR
開學先同我散
搞到我鬼甘HURT AR 衰GA
不過E+好LA
佢又比人飛左LA 開心死我
不過一見返佢又搞到我整吾見左佢手提
搞到E+要比住我戈陪比佢用
CHEAP到死
都吾知係咪佢黑住我咋
好日都吾見WOR
一見就吾見手提
無奈LOR 一年兩次LOR
今年成日吾見野GE
AEMAEM先吾見身分證
吾見左上一部手提都未夠半年咋
好鬼無奈 雖然今次吾見戈部吾係我WOR
不過都係我整吾見
唯有比我戈部佢LOR
不過又要再開返張SIM
好慘AR 都吾知點解今年甘多野發生LOR
真係好多好多LOR 由其下半年
真係一個暑假就改變甘多?
我都覺得我變左
不過我真係吾知變左D咩AR
有冇人可以同我講下LE
好想有人話我G