2005-10-02 19:48:08= BEE =

.軟弱.

 .............
 吾知點解今次分手真係好傷心
 從來未試過為一個人喊甘多次
 散左5日喊足5日 日日都喊
 分手前又喊點知連分左手都喊
 應承左偉偉同YAN吾會再喊
 點知都做吾倒 對吾住你地R
 不過我真係好想好想搵佢AR
 好想同偉偉講好多好多野AR
 我真係好仲意好仲意偉偉AR
 比起之前任何一個都仲要鍾意
 好想好想同返佢一齊好想好想
 可以再去返上一個月就好LA
 係過得最開心GE暑假LOR 
 同佢一齊戈時真係好開心GA
 同佢散左GE時間過得好慢R
 自己一個戈時就好驚GALA
 好怕自己一個AR好辛苦AR
 由其係夜晚仲驚AR 又怕黑
 又驚鬼 我真係好細擔咩都驚
 佢成日都會甘話我GA仲嚇我
 兩個月GE生活一直有佢係度
 突然話吾搵好辛苦AR好吾慣
 有冇人可以教下我我可以點做
 我真係一D都吾堅強仲好軟弱
 真係無時無刻都好需要人關心
 ............