2005-09-11 23:15:43= BEE =

【BAND is never DIE】

wawa 尋日同左呂Sir &上年班d 同學仔去康記開飯ar

好開心wor 見倒呂Sir 好耐冇見佢la 佢轉左工冇教之後

佢黑左好多ar 仲ket左timwor 之後食完飯 就去左同r4會合

同佢地一齊去文化中心睇band show 好好睇ar 好多隊都好好

我覺得MP入面戈個scratch好勁ar 仲有dabby哥哥戈隊都好好ar

因為係室外 所以坐到好辛苦 好硬ar 坐到patpat好辛苦ar

不過好多人睇ar 原來佢下晝4點就開始gala 我地成9點先去睇

之前錯過左好多tim 仲撞倒+零tim 佢同佢d fd睇左幾個鐘gala

佢話之前戈木好好睇ga oooo 之後11點就完la 我地去飲野lor

好慘ar 間間都爆晒wor 行左半個皇朝 最後決定坐室外戈d位

佢地ar 成日都話我蠢ar r4話同我講野好有滿足感wor

話同我講咩都信 又話同我講咩笑話都笑 !!!!!! 好衰ga