2005-09-01 23:52:36= BEE =

【九一】


又開學LA WAWA 今年暑假得特別快
可能做野GE關係LA 而且今年暑假特別多變化
吾只係自己 就連身邊GE人都係甘
好多人拍拖又有好多分手
今年仲有好多好多FD去旅行TIM AR
不過手信就多數都係食GE多LOR
我本來都想同FDS們去GA 不過
最後都只係得個想字 旅行去吾成
不過就去左HK SHOPPING 買左好多野
行程就行街行街同行街LA 行到想死
本來想去HK買我心愛GE CASIO GA
BUT小花叫我吾好買甘貴 SO最後
都聽佢話 買左隻冇甘貴GE 我都幾仲意GA
BUT 最愛都係CASIO戈隻 我真係好仲意GA
仲有仲有 今個暑假好人都要走LU
珊仔移民去美國 安就去加拿大讀書
仲有牛扒去台灣讀大學 ... ...
之於我自己LE 識左兩個好重要GE人
仲有好多新GE人 接觸倒好多以前接觸吾倒GE人
遇倒好多重未發生過係我身上GE事情

今日係第一日 開學
不過一開學我就遲到LA
好無奈 我同豆付小花佢地
都以為9點先開始 點知
我地8點9返到去 落左閘
好無奈 我地就好無奈甘返左屋企
今年學校開始愈黎愈嚴LA
因為換左個人人都怕GE訓導
不過我地學校最仲意三分鐘熱度GALA
希望今年都好似之前戈幾年一樣
只係開始GE時候嚴 之後就放鬆

但願如此 !!