2008-02-14 12:08:45Μani WooKaKa

矛盾的心情



新年我認爲自己過得真是好warm

唔使問阿貴,對於我e种未婚人士就顯得特別着數。

初五,我就正式開工喇,告別短暫美國式時差。




So So So Surprise!

吔~~~

伱哋都冇解嘅一返到去就派利是,搞到我抖都抖到手軟。

娃哈哈……

現在先至真真正正feel到好似仲過緊年啵

放假放咗七日,我差唔多發毛發咗大半嘅時間。

可能返工都有返工嘅好處,最主要就是停止細菌嘅生長、製造其繁殖。





同時,每半年我都會約阿Gigi出去行下,或者吹吹水咁。

今年也都不例外~

不過我覺得有樣嘢幾搞笑下,就是每次臨走嗰阵我都會同她講

‘伱咪走咗先出聲啊’
(好似大兒窿追數,驚死個債囡會走佬咁。哈哈~~~)





最後都要是咁易嚟個小小總結

千萬別對我許下諾言,因爲我知道冇人會肯對我兑现承诺。

成日話心痛的只有自己,我過后也會自己靜落嚟諗下,諗下究竟講e句話嘅原因同出發點何在。

只可惜,每當我睇繙之前我所寫嘅日誌都會發現一樣共通點,原來我是傷心多過開心。





My Elder Brother係琴晚先問完我嚟

‘伱哋兩個有冇諗過將來?或者以後?’

我只可以講句,世界唔到我去控制同掌握,特別是令我傷心多於開心嘅人。

感情,唔能夠用相處時間嘅長短嚟斷定,或者對比。

相處時間長短也不能夠代表兩人愛情的深淺度,另一方面可能暗示住不合仍舊死守的可悲。

明顯講句反駁伱嘅話,什麽離場不離場,你有手有腳我又冇钩蹩伱,是都話要走嘅人是伱,所以唔好再係其他無知嘅人面前惺惺作態、假仁假義。

伱不是悲伤嘅人类,在外睇伱同其他異性玩落仲要放縱過同我一齊嘅亲密。

最可笑嘅是你講嗰句‘同她哋親密只因佢是我朋友,玩上嚟就冇得计较咁多,伱咪咁小气。’

問心嗰句,究竟伱当我是邊個?
(唔敢再用‘伱’字,知道你害怕同我有任何牵连。)





引用林夕話語:人在做,天在看

寫完上面嘅總結,先發覺好長好長真是十分之長,仲長過街市婆娘們的說三道四。










今日是西方情人节,祝愿认识或不认识我嘅guy

Happy Valentine’s Day:)


上一篇:(年廿八)摘要

╭小晗.. 2008-03-08 10:11:18

無言了……

版主回應
~~~~ 2008-03-09 12:22:08