2004-06-17 18:02:53廿十口廿十口

歐洲國家盃

12-Jun-04
今日盛大的歐洲國家盃, 各位波迷, OLE~
一早起身, 少爺仔今日見工, 希望佢順順利利^^
十二點幾出到銅鑼灣同少爺仔一齊買禮物, 由於前幾日已經問左壽星仔要咩
針對Target, 好快買到禮物, 嘻嘻
我同少爺仔都覺得個袋好靚^^

兩點幾返香港仔同Auntie一齊飲茶
茶樓都開始轉型, 電視已經成為我們生活的必需品
今日跑馬, 不過我Off左, 好少機會同少爺仔一齊睇馬, 而且談論馬仔
竟然有我隻土星, 呵呵呵
不過冇買...... 今日真係不易賭博, 爆冷, 由頭到尾
少爺仔竟然嬴錢^^

返海怡睇醫生, 隻手整左個凍療, 希望快D好番
以為唔可以打機添, 不過冇野係難得到我呢份終生職業^^
夜晚食完飯, 同少爺仔落街買野食
少爺仔剩係買雪糕, 買完雪糕蛋糕, 仲要買雪條, 仲要係百佳買完再去7仔買-~-

最後Sunny係放左我地飛機, 哈哈哈~~~ 雪糕蛋糕唯有我地自己食晒啦^^
今晚留係少爺仔屋企睇波, 葡萄牙對希臘
我地全部用葡萄牙過關, 買左$90, 點知第一場就輸晒$90
我地既賭博基金係受到沉重的打擊
幸好, 第二場我地補飛買波膽, 先補番個內傷

我地係間房到玩到跳晒舞, 支持D球隊, 笑死左
睇完波已經天光啦... 累