2005-01-27 13:01:05grace

感同身受

昨日, 特登為佢, 去見佢...

見到佢, 佢同我講話好唔開心...

點知我就話, 我仲衰過你呀, 你睇下我又要考試...

估唔到psy剛剛先教完barrier of communication...

點知我就活生生咁犯了毛病, 佢當然冇繼續說下去啦...

回想起, 真係好對唔住(penny)...
更加對唔住自己...沒有好好地學以致用!!

嘗試下用多d "i feel" message ma~

晚上去考牌, 好好彩, 冇地圖都能找到地方...
langham place真係好地標~夠高~

無意中仲經過mongkok market, 一向對market感覺不太好, 髒臭的~
哈哈, 竟然行左去'公和'wor~dinner~

前排同ar aunt先去過, mongkok d road 真係4通8達既...
好在我懂得回家的路線(bus stop)


我知道點解合格率會咁高~
我識既超多過唔識既~
好明顯有d真係送分...
仲係捱到尾2, 先走~
攞多張cert, 又有得"增值", 何樂而不為ar...hehe
希望星期6既test, 都能順利...

見到mak sir都考, 唔出奇ar, 有d意外啫, 佢好似多左白頭髮...
講左句common sense 既道理, 有溫咪識law~
ar sir(有智識既成功人士), 真係不同凡響!!!
佢真係好氣定神閒, 真係要向佢學下野先得~
he~