2005-01-18 00:58:22grace

大城小事

現在有好多同學都去學first aid, 諗住有一技旁身, 都啱既~
我都想考下車牌, 讀埋"博士", 好似黃霑咁,"好學不倦"!!!

回想起, 小學有次校運會, arm arm 前幾日又整親隻手...
學個下frist aid 既我就替自己包紮, 自覺都真係包得好pro, 好靚ga
不過後來頂唔順"熱", 手心出汗, 解開了, 慘被同學發現...
其實我也只不過是介傷左手心小小, 總之非常小, 傷口都好了, 差不多結焦, 真係好笑喇…

其實我咁"小提大做", 咁誇張, 包到成隻"豬手"咁~
原來其實都係想人留意, 關心下我, 慰問下…
我仲體驗到被包著的皮膚係不好受的~
細個真係好白痴~好天真, 好扮野~


2004年, 中國奧運金牌運動員訪港,
其中有日係分批都各地區交流參觀
有班係去青馬大橋觀景台
剛巧時間我又番學, 見到有班白色衫既人在, 一定係金牌運動員著住制服了!!!
好似羅雪絹都有份ga!!!

雖是微不足道, 對我而言, 擦"地"而過, 已令我感到非常快樂,可以有緣遠遠望見班著住白色制服既英雄!!!哈!!!


仲有大約幾個月, 8個番學既星期, 在德福既校園生活就好快將會"告一段落"!!!
"天下無不散之廷席", 同窗們, 我們能夠keep in touch ma?!

搭著一架號碼至"靚"既巴士路線, 268 c (易路發 see), transport is very important to me, 長途車, 經吸水門大橋, 見到青馬同海景, 經過隧道, 兩個墳場, 亞洲電視台…….


最近, 與朋友說了, 我會百忙中抽空…
點知好似轉個頭就話, 我好忙, final year, 三個月都將會冇教好訓了…
她的回應: 嗯
真希望她會明白, 了解我啦…
不過遲d出嚟做仲忙, 話晒都要陪伴團隊週圍飛, 週圍去旅行, 觀光…
唉~

而家d同學仔"忙"到留言都冇時間寫呀, 真係廢事"采你"呀!!!