2005-01-13 17:37:06grace

死前必做既99 件事

前排 (2004年尾), 係三聯見到本書…
睇目錄就見到, 咩做善事, 做義工, 創業, 親親大自然等等…

有個得幾得意既係, 替父母按摩!!!
無錯, 按摩可以了解下父母既肌肉骨格組合…
真係唔講唔知, 我都已經有20年同baba既按摩經驗…
名副其實既"按摩女郎"…以前細個, 一蚊一個字(5 mins)
有時有情價, 有時'加價'…而家無價!!!
按摩時增加了'溝通'時間~

另一個係, 與久未聯絡既朋友約會, 找出來…
我有個小學同學, 因為有感情, 所以是"難忘"的…
畢業後, 有次她寄給我一件生日禮物, 跟著我禮尚往來…
不過可能因為她了搬屋, 又入讀左不同既中學, 失去"多年"contact了…
最近又見到她, 她還住在yl
我仲攞左佢既mobile, 不過我都冇約過佢…

我諗現在我們都有了不同的經歷…
再談天, 感覺一定好唔同…有意思…有意思~