2004-12-06 20:19:24grace

自遊行

Yesterday 真係"犯賤"呀~!!actually 成日都係咁...!
夜訓, 仲icq~ 自知會"抵抗力"變差ga喇~
明知第日要早回學校交$...

乜outbound tour 係百幾個人抽三十個ga 咩, 我唔知wor!
如果這次又唔得, 我"殺左" ar sir 都有之呀!!!

9:30 起身, 11:00 去到main campus…
第一個感覺, 乜dss 既general office, 咁"唔似"office 既, 起碼commerce 果個都好好多先啦…!

唔通真係冇$裝修, 咩因素呢? 好疑惑?!連填form 既counters 都冇呀!!!

跟著, 見到好多都係臨到尾先交$ 既ltm 同學仔…!

仲有負責的姐姐, 好"面善", 好似係stc既學姐, 不過我冇問佢...相認...

去左懶有寶, 懶神秘既“南山村”食野, 等我以為係'又一村'or中級, 點知原來都只是公屋區~
以後自己一個都唔會再去, "探險"就此告一段落…!

跟著, 又要行番去"遊覽學院", 唉好似year 1 咁, 果然係“迷宮”呀, 拍鬼片or 發惡夢, 在那兒 "教學樓" , 不錯….
7 樓purple zone Information system 既office 真係好鬼死"cyber" 呀!!!
大學真係名不虛傳, "大"!!, 有成7樓, 仲要分咁多colour 區, 頭爆, 有冇地圖, 清清楚楚列好晒呢, 應該有掛?!

去左library打算溫習...雖大, 但又冇位!!! 唉, 好心d人係離開得"耐", 去食飯就咪"霸住"個位啦…真係想 ‘dum’ 晒左佢地d notes 走ar!!!

那些可動的圖書架, 又令我想起harry potter pc game 喇~!!!

見到kenis 真係令我覺得we are超"有緣"ar, 咁鬼大都俾我"遇見"她…!!
其實佢都只不過係坐左係個好"養眼"既位置…!

溫鬼啦, 真係…睇完guarantee 份notes, 就已經去左行festival walk…勁大~
toysRus 層層疊"終於"有"特價"$90 啦!! 我等左成年了, 不過我又冇衝動買住喎
熊貓毛公仔$99, 極之得意呀!!! 有個女小朋友勁興奮, 皆因佢daddy 買給她…真係"有錢人"…!!!!!

跟著又去mong kok 替baba 換領信用卡簽賑既禮物...
baba 真係鍾意"喪"換小禮物, 典型既"香港人", 貪小便宜(送禮品)...
搞我成日都去 “銀成廣場”or “柏裕商業中心”度排隊…
有次我仲搬部19” tv 回家, 真係小d “二頭肌”都唔得ar!!又唔就手抱住wor~
唔!! I’m so strong!!!

"油尖旺"果然係人口density 最高的地方ar!!!迫迫迫...!!!!!!
淨係西洋菜街已經有幾廿間 broadway, 真係咁"好賺"???

今日最 "搞笑" 係 "懶得閒咁" 係e1 出口, 見到間幾modern 既商場, 以為係朗豪坊, 點知真係, 又係好大, "闊落"…!!
而且, 今朝我係kowloon tong mtr station c exit 見到朗豪坊既廣告牌, 寫住"乜你而家仲係kowloon tong 呀, 快d去mong kok mtr exit e 啦"...!!!

去到 4 樓, 美食廣場有好多日韓餐廳…而家興, 我諗最平既, 應該都係"吉野家"!!

其中有間叫"表哥"既食市, 個logo 公仔好似 ar"火"ga, 髮型都係其次, 最似係個死人"大鼻"~ 好鬼cute!!...識得火同學既朋友都可以去留意下~

不過, 我知道當火同學知我咁形容佢, 佢必定, 係"必定"會好"火爆"咁話我"痴線"!!!
仲會反串番話我似邊個邊個, 仲衰既野, 因為佢要defense, 保護番自己…希望佢交流回來, 會有所改變啦…

我仲見到食到百幾人肚痛既'阿拉麵館' 同埋"通天梯"…見到通天梯咁鬼"高", 冇用到住…

去左muji, 都唔知點解無印良品會咁受歡迎ga…日本野, 好吧弊咩?!…d 貨品好"普通"jar ma>>>一切都是"品牌"效應啦!!!

不過"簡約主義"既image 係幾impressed既!!!
price 就, I think 貴, 一個唔知乜膠, 又好普通既雜誌架都要成$300, 難道真的簡單就是美?!
要講個“服”字就係連家私都搞埋…!!!

最"精彩"就係我試下用第二條"通天梯"(Express escalator), 由8樓"直上"到12樓

如果兩隻手緊握實扶手, 動作會有d核突, 同有損“堅強”形象…真係“驚驚”….於是 "手震腳軟" 咁 "通天"…(實屬自己嚇自己!!!)
因為我玩海盜船係完全冇問題ga wor!!!!

上"高長"的esclator 都已經咁"手震腳軟", 証明我真係冇乜"安全感"...!!!
我一定要克服佢...遲d~!

淨係玩通天escalator 都夠了…夠晒刺激浪漫呀!!!又free of charge, 我都唔敢落番去, 搭lift 走算了…嘻嘻...

雖然行左又一城, 同langham place…不過因為冇錢, 冇'收穫'~never mind!!!

遲下我們經濟能力"高"d 既時候, 一定要帶弟弟同媽媽去"見識見識"…唔係他們好易變成"井底蛙"!!!

而家好死tired~ after shopping...
wuwu, exam on thursday ...

後記:
Decorations and "Red Christmas" theme is very special in Festival Walk~
Langham Place's building feature is also very special and high class...
both let me enjoy in shopping!!!

我打這篇記事, 都搞左成3 個鐘呀, proofread 左10幾次, 嗚,我的溫書時間呀!!!