2010-05-03 12:36:03雪凌

最好吃的吉列豬扒



S的一句“我要吃全香港最好吃的吉列豬扒”考起我也。


要知道我從來不喜歡吃豬扒,更加討厭吃熱氣到爆的吉列豬扒,又從何對這不得我心的食物研究比較,再挑出好吃的關鍵來?可是壽星公的願望又得盡力達到。

 

OpenRice瀏覽,丼吉日本吉列專門店餐廳,被評為得獎熱店,有三百多個讚好。打電話去預約,說Dinner要排到六月,可媲美米芝蓮餐廳。Fine,反正即將去台灣拍婚紗照,沒有減磅已讓我頗有罪咎感,總不能再吃出一臉痘痘來。

 

沒能讓S去專門店大啖美食,決定自己動手做,興許還不那麼行貨。正如S不可能找到我心目中全香港最好吃的雪糕;我自然也無可能找到他心目中全香港最好吃的吉列豬扒-除非我自己做。倒不是說我的手藝有多好,只是既出自女友之手,再難吃諒他也不至於彈我XD。而且既然給S做的Tiramisu、煎牛扒和黑松露意粉都頗受好評(嗯,除了牛扒落了太多鹽之外),只要落足心機,大概這次也不會太差吧?Well, I hope so…

 

俾點新意,基於S同我都喜歡吃磨菇的關係,於是某人妄視自己從來未煎過豬扒的事實,決定一步登天,整“磨菇芝士夾心吉列豬扒”!

 

去百佳買了三塊豬扒,太厚,阿姐話:“好薄架啦wor!煎豬扒係要咁架啦!”

但人地整夾心豬扒wor…

Okay,我自己返去切!

每塊豬扒從中間細細地割開,三件變六片。咦!原來我刀工見得人耶!

 



買了兩大盒白磨菇,切片。大火炒至出水後加生抽同白蘭地。

 

一包卡夫芝士片,low fat嘛!豬扒用白胡椒粉、生抽同白蘭地massage過,再用刀背拍鬆。每片豬扒夾些炒起的蘑菇同隨意撕碎的芝士片,用另一片豬扒覆蓋,澆上蛋汁同麵包糠,落鑊中火炸。


炸完就咁樣啦~唔錯架!試下啦!



另外用一隻青椒、一隻紅椒、一隻黃椒、一條黃瓜同Cessar菜整沙拉,沖淡豬扒的油膩味。青紅黃椒切絲、黃瓜切片,用橄欖油、醋同砂糖調味。色彩繽紛又酸酸甜甜的好好味。初入庖廚竟然成功自創菜式哈哈我係天才! XD



…okay啦,等台灣返來再去試S夢寐以求的Kasudong

 

花絮:為了營造浪漫環境,避免不相干人士係度行出行入,當天一早同老爹話:“我今日夜晚要玩煮飯仔wor,你出去啦!出去前順便幫我磨利把刀。”老爹竟然十分合作地三點唔到就走人,到九點仲懶係好醒水咁打電話俾我問他返得屋企未,真乖!要同媽咪讚下他先得!

雪凌 2010-05-10 08:57:27

哈哈,可見傻人有傻福。

J 2010-05-05 12:57:44

大小姐花這麼多心思去討好男友, S 這小子命真好哇~