2005-08-06 01:08:36bass chung

給大家的信

各位,大家好,好久沒有寫文章,今年正是很多朋友,同學,學生已出來社會工作或讀書,離開rockin去了發展,而我在7月份都要去上班,我出來教學這麼久,未有去打過工,今次冇辦法之下要去上班了,為了生存,只可去做你不想做的工作,當初幾天真是很辛苦,但咬緊牙關,現都算習慣了,現有幾個rockin友幫我看看rockin好多謝佢地幾位,等我可一心去工作.找了錢我會再......
有關rockin在12月既band show正在和那邊商討細節,可能會有一個好消息.
那邊都希望可以幫我渡過難關..
現在rockin已停了教學,只有租band房及會員費來維持,但可惜由於有些會員又不按時可交,或有些覺得又唔應交但又應玩或有些可能經濟問題又交不出,結果這個計劃實在會很困難,我都知大家有因難的時候,我都知花無百日紅,但我又冇可能這樣頂下去,如果我可以頂下去也不需要去打工,我希望這個計劃可行,那rockin就不用關門,等多兩個月....如果都是這樣下去,我會對大家不起...唔係,係你對rockin不起,有權利就有義務,要大家有得玩就要支持,唔係大家玩,我都冇份玩過.你看看最近rockin都有入新AMP,新喳,但好快就打爛,你所交的會費都是用在你身上,..
再說,大家玩完都希望搞好清潔,乾淨,唔該...最後都係過句,請大家支持,就要交會費
如果唔交會費你都可以玩,,,,但就好快大家都日本遊船(遲早完)再講,牌費是到11月,我想會在12月.....