2005-02-13 02:29:17bass chung

音樂之旅..22集...band sound少林寺

當晚深夜3點回到飯店,熄了燈啊,又不知怎辦,為有係樓下坐,10分鐘,見有人來了,大埔妹是也,well有飯開,上到樓上,佢和我一齊食,有講有笑,在深夜裡微弱燈光下,原來大埔妹都好靚啊,可惜唔同歌路,結果都係食完我就上床,佢就下樓,整晚都睡不著,可能係明天會點呢,又唔知幾錢學費,又唔知....第二日下午2點起床,即刻飛身下樓,香蕉原來等我一齊吃飯,跟住我同愛爾蘭個學生一行三人去找老伯,點知去到還未開門,結果等到6點,老伯來了,佢問我.do you know music?我話..just a little. 佢話"ha ha ok man.#$#@^*&%$%粗口,我問佢"幾多錢?佢話"one thousand
,嘩...殺人咩成千英磅一個月學費,等於9千香港銀noway,心想都係走,佢話"no,is half years.唔係嘛咁平?原來佢還有9個月要回美國做音樂,要一年先再回英國,佢就6個月教我有關音樂整個系統,變化,每天都要回去當學師,打掃,清潔,我話ok,就咁即日就去了個band房打掃,跟住就學set 樂器,擺位,由於晚上有隊band會夾同錄音,搞左幾個鐘,老伯買了炸魚,食完冇耐隊band上到來,嘩原來係當年叫做反生jimmy.H既robin towner,點解又會到這裡玩呢....原來因為...下次再講...