2006-03-19 23:50:33傻傻燕燕

打野戰!!!!!!!!!!!!!! 勁開心....仲有咪係累囉.....

19/03/2006

今日真係好累呀!!!!!!! 不過我覺得一定會玩完會愛上囉....因為真係好開心架....我真係癲左呀....雖然依家隻腳有d 累....仲玩到隻腳勁痛.....但係我好覺得係抵架....真係好似打完仗咁....不過膝頭瘀左....冇得著裙仔....左右腳都扭親/________ ....不過好好好開心!!!!

今朝好早起左身, 去到個到要換衫啦, 拎槍啦....之後試槍.....再過多陣已經開始喇.....我係第一場個時, 因為唔係好識....以一個9秒9 既速度死左.....哈......再之後玩我已經叻左喇....因為佢地話向前行個時唔好起身行, 烏低個身都唔好...要扒低...所以我.....好乖架....次次都扒....個膝頭好痛呀.....慘慘.....T___T

今日去左好多個場玩呀.....有一個場我係特別鐘意....因為個個好好"呢"架....真係好war game feel囉......我今日被敵人喝呀......佢話我死左又唔舉手, 又叫我行快d ....阿sir 都未咁話我呀!!!! 所以佢係我唯一一個目標....我要殺死佢!!!! 但係因為佢個槍太勁喇....我....只係好偷偷地咁射左佢一下....都幾鬼鼠....

哈~~仲有呀, 教我地個阿sir叫almen 幾型架...原來佢大我半年咋...佢考緊alevel 都黎做阿sir....好勁呀....我覺得佢射人個時最型...就好似個時我迷消防員咁....所以全日都煩住佢....哈~~我仲邀請佢上山頭打野戰tim 呀...(癲左>3<) 佢都算幾好啦...俾我煩咁耐都咩點話我...我仲叫佢幫我射"敵人"tim 呀....佢真係射中左....我恭喜佢, 都恭喜自己win 左!!! 最後仲同佢影左相~~~今日好開心啦~!!!!

有一件irene十大瘀事一定要講啦....佢今日一落車, 右腳隻鞋已經爛左....因為好似太耐冇著....咁我同bim 就幫佢用牛皮痴返佢, 等佢come 挨d.....點知...打到第二場...irene 另一個底都甩左....仲係其他人發現先.....真係好好笑呀!!!!irene 都幾好呀....又成為焦點....

阿k今日好勇呀, 佢真係好似一個軍人....仲有larry 都係呀, 聽bimbim講...佢見到larry 為左避子彈...佢係個地到look 呀.....好勁......不過都係阿k 威d, 佢走個時, 佢爸爸媽媽渣車接佢走....勁威呀....見唔到世伯伯母tim...可惜..

夜晚個時同terence 個d 一齊食飯, 個間野都幾食架....玩得好開心....我諗可能我會愛上呢個活動....或者啦....哈哈~~