2004-08-28 23:59:57戀薔薇大雅最愛Ella

祇想一生跟你走

阿瑋望著小艾漸行漸遠的背影 心中下了一個打算 "好,今夜我一定要請求她原諒我
我就來個整夜站崗"
另一邊,小艾整天上班都不知所云 打資料 打錯 接個電話也牛頭不對馬嘴 氣的她的頂頭上司 蔡組長 大發雷霆 要她把今天事情做好 才可回家 她的同事田喜碧
琳娜 都想幫她忙但是 小艾自己想要把她做好 便婉拒了他們的好意
隨著時間的流逝 肩膀酸痛到不行 抬頭一望 赫 現在是凌晨3點半 她想到阿瑋會不會在傻傻等著她 這個大笨蛋 笨到不行 抑或是早已回家睡舒服的大頭覺 此刻的心情只有一首歌可以代替 那就是Lovin' You/Minnie Riperton
Lovin' you is easy cause you're beautiful Makin' love with you is all i wanna do
Lovin' you is more than just a dream come true And everything that i do is out of lovin' you
La la la la la la la.....do do do do do No one else can make me feel The colors that you bring Stay with me while we grow old And we will
live each day in springtime Cause lovin' you has made my life so beautiful And every day my life is filled with lovin' you
Lovin' you i see your soul come shinin' through And every time that we
oooooh i'm more in love with you La la la la la la la.....do do do do do
(愛著你 是如此容易 你是那麼的美好 與你纏綿 是我唯一的心願 愛著你 不只是美夢成真 我做的一切 全因為愛著你 啦啦啦啦啦啦啦 嘟嘟嘟嘟嘟 沒有人能讓我感受 你帶給我的絢爛 執子之手 與子偕老 每一天都像歡娛在春天裡 因為愛著你 讓我的生命更美好 我生命每一天都充滿對你的愛 看著你的靈魂照亮我 每當我們
喔 我愛你更無法自拔 啦啦啦啦啦啦啦 嘟嘟嘟嘟嘟)這是我當初與他相戀的心情寫照<為何要愛上你 究竟為何??>
但是當我發現他竟然與我好朋友背叛我 那夜我徹夜未眠 眼睛哭的紅腫 那一夜我聽到心牆 "匡"破了 我們的信任竟是如此的不堪一擊 那時只想到一首歌
All out of love/Air Supply

I'm lying alone with my head on the phone Thinking of you till it hurts
I know you hurt too but what else can we do Tormented and torn apart I wish i could carry your smile in my heart For times when my life seems so low
It would make me believe what tomorrow can cuold bring When today doesn't really know,doesn't really know
chorus(I'm all out of love,i'm so lost without you I know you were right,believing for so long I'm all out of love,what am i without you
I can't be too late to say i was so wrong I want you to come back and carry me home Away from these long,lonely nights I'm reaching for you,
are you feeling it too? Does the feeling seem oh,so right?)
And what would you say if i called on you now And said that i can't hold on?
There's no easy way,it gets harder each day Please love me or i'll be
gone,i'll be gone
chorus(Ooh,what are you thinking of What are you thinking of
What are you thinking of What are you thinking of )
repeat chorus
(話筒在耳邊 我躺著回想 想你想到我心痛 我知道我也傷了你 但我們又能如何 為愛傷痕纍纍相隔兩地的人兒呀 我多希望能將你的笑容裝進心裡 當我感到失落時它能撫慰我 它讓我相信明天還有希望 即使我感到今日不確定 不確定
chorus<我已沒有愛 沒有你我如此迷惘 我知道你才是對的 你長久的信任 我已沒有愛 沒了你我算什麼"我錯了"這句話 可不能在晚一步說了 我需要你回心轉意 帶領我回家 遠離寂寞漫漫長夜 我迫切地找尋你 你也感受到了嗎 這份感覺 是對的吧>如果我真的撥了這通電話 你會說什麼 如果我對你說 我沒法撐下去 我沒法兒安心 一天比一天難度過請愛我 不然我將不在 將不在
chorus<喔 此刻你正在想什麼 此刻你正在想什麼 此刻你正在想什麼 此刻你正在想什麼>
repeat chorus