2007-02-06 20:41:51蠢仔

陸運會,dream bag,傻B生日

1月,忙了一整個月,因為要攪陸運會
由整飾物,banner,場地佈置,吉祥物,忙傻人
感覺就像過著方程式一樣既生活,起身->上堂->放學->買料->整野->返屋企
不過,陸運會成績,非常慘烈,更因頒獎出錯而發生了大件事,啦啦隊長all cry,god
說真的,要贏,我知很難,想不到,慘敗,但回想的確不如人
贏,值得高興,輸,不能氣餒不能哭,身為社長,難道攬住一齊喊,要做的是安慰
堅強,冇人幫得到我,要,一定要撐過去,過得了,我人生就跨過一大步,失敗中學習
我,做到了
多謝當日各人關心
dream bag!我恨左好耐既袋,家姐居然半送半借買左俾我
我家姐話我當時笑到成個傻仔咁,對!
因為夢寐以求想要既野到手,感覺的確amazing!
2月4,5日,連續陪了傻B兩日,因為佢生日呀!!!!
由於正日5號要返學,所以4號出左去玩,經過成個月O係屯門終於都可以離開
目的地----山頂,其實去過唔算好耐,不過今次係同傻B,又係另一回事
原來佢係第一次去蠟像館,第一次咁就俾左我,仲有好多第一次要俾我呀!
5號,放學就換衫出去,GO!元朗
送了傻B戒指&自家製朱古力蛋糕
不過出左小意外,有點upset,幸好迅即回復,真係快過打針呀!
dinner去左氹仔餐廳食,好耐好耐之前去過,突然諗起,又唔想又食西中餐,去!
葡國菜來的,有意者請去,邊度?自己搵下啦,俾d誠意好冇?!
傻B對小人既預備滿意,MISSION COMPLETE!