2006-07-21 00:46:17署條婷、

唔知点解.?

睇嘚多D小说..虽然个主角唔糸自己..不过D事好似发生糸自己身上..可能觉得我好妄想. 不过捻落.其实觉得好烦.因为我唔知点解.虽然睇咗好多..结局都有好.有坏.! 我睇到一篇.. 讲一个女仔比人玩到好堕落..好可怜..睇到都心痛. 有D男人糸甘犯贱.自己嘚唔到.都唔比人地嘚到.仲要将爱佢嘎人伤到嘸好番嘎机会..甘嘎人太贱格啦.!根本就唔糸人.禽售都不如..睇嘚多都觉得厌.不过动几甜蜜.哈哈.!!不过就算自己有几开心.几lum嘎感情..唔希望比人当成小说写..点解,?我唔知道啊.
我觉得自己真糸有变嘎.. 起码我依家嘸成日话鍾意边个.虽然仲未及嘚上专一.不过去到呢个地步.已经好好.以前我见到靚仔.就会一见钟情.仲会有好多幻想.傻傻虾虾甘表白.最后.! 咪比人哋拒绝.再比人哋笑到甩牙.. 我知道自己唔靚同埋好白痴.仲捻埋D不切实际嘎野. 但糸我依家唔糸以前嘎我.我会改变.都会成熟.所以我虽然憎自己嘎过去.但毕竟糸自己嘎成长历程..依家嘎觉得嘸恋爱一身轻..有仔又烦.嘸仔又烦.! 甘不如享受下友情..都唔差嘎. 而且仲好好feel添啊.. 哈.!! 我半年嘸拖..唔可以就甘就拖番.太嘸隐啦.!! 如果有一个真糸爱到我不能自拔嘎只呢.我会考虑嘎,不过都要我自己爱先嘚嘎. 哈哈,!! 我知道糸自己妄想.不过唔妄想嘎咪好容易拖番.我唔会比自己甘做嘎,!!
今晚唔知做乜鬼.想写日记..我今晚唔只点解好想喊.真糸好想,!不过喊唔出.哈哈.. 写下写下觉得好开心.. 觉得自己好低B.. 哈哈.!!!傻傻虾虾甘,, 仲有某D人,,唔好成日话我初一妹,,你唔好鄙视我..我已经初二嘎人啦,!! 哈哈,, 改口啦.!!